09:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرچشمه

تفکر داعشی هنوز تبلیغ می‌شود/فاز جدید تروریست‌ها برای یارگیری پنهان در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس فتای ناجا با اشاره به پایان کار داعش در میدان نبرد، گفت که تفکر داعشی و تکفیری هنوز توسط عوامل این گروهک‌ها در فضای مجازی تبلیغ و ترویج می‌شود.
مردم از بازار خودرو کوچ کردند +دلایل
پایگاه خبری راد: این روزها با رونق فروش خودرو در نمایندگی خودروسازان شاهد کوچ مشتریان از بازار خودرو هستیم.
نگاهی به معاملات فرابورس در سالی که گذشت
پایگاه خبری راد: فرابورس ایران اعلام کرده که در سال ۱۳۹۶ رقم ۳۰۶ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال تامین مالی از چهار طریق عرضه اولیه، اسناد خزانه اسلامی، پذیره‌نویسی و افزایش سرمایه شرکت‌ها برای بنگاه‌های اقتصادی، دولت و سایر ذی نفعان داشته است.
چند شرکت در سال ۹۶ فرابورسی شدند؟
پایگاه خبری راد: تا اواخر سال ۱۳۹۶ هفت شرکت وارد فرابورس شدند، اما در آخرین روز کاری سال گذشته دو شرکت یکی در بازار دوم فرابورس و دیگری در تابلوی بنگاه‌های کوچک و متوسط وارد شدند. در نتیجه ۹ شرکت جدید در سال ۱۳۹۶ فرابورسی شدند.
تغییرات مدیریتی در انتظار «طلای سرخ»
پایگاه خبری راد: درحالی که روزگار آرام صنعت مس سپری می‌شود، زمزمه های تغییرمدیریت شرکت ملی مس ایران از هیات مدیره این مجموعه به گوش می رسد.
همه چیز باب میل "طلای سرخ" ایران
پایگاه خبری راد: قیمت جهانی مس در مسیر افزایش قرار دارد و افتتاح‌های جدید در حوزه صنایع مس ایران تولید این محصول را در وضعیت بهتری قرار داده که مجموعه این عوامل روزهای خوبی برای این فلز ارزشمند رقم زده است.
کاهش وضعیت زیست محیطی کارخانجات نسبت به سال‌های گذشته
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تصریح کرد: قولی که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس داد حتما عملیاتی می‌شود و مشکلات زیست محیطی مس سرچشمه حل می‌شود البته باید گفت وضعیت زیست محیطی کارخانجات به طور نسبی نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است.
زلزله اخیر تهران بر گسلهای تهران تاثیر نداشت
به دنبال زمین لرزه (بامداد ششم دی) ستاد بحران سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد این زلزله تاثیری بر روی گسل های فعال تهران نداشته است.
چرا بانک‌های کرمانشاه برای اعطای تسهیلات زلزله زدگان سختگیری می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: علت عمل نکردن شرکت‌های سازنده خودرو به ویژه سایپا به وظیفه و تعهدات خود در قبال زلزله زدگان استان کرمانشاه و پیگیری علل سختگیری برخی از بانک‌های عامل استان کرمانشاه جهت اعطای تسهیلات مصوب دولت به زلزله زدگان از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی است.
فرار مالیاتی برخی افراد برابر با مالیات کارکنان یک وزارت‌خانه است
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت با ابراز تأسف از فرار مالیاتی فراوان در ایران، گفت: افزایش مالیات برای شرکت‌های بزرگ است.
صادرات یک میلیون خودرو از رویا تا ...!
پایگاه خبری راد: نام خودروسازان در حالی امسال نیز در بین صادرکنندگان برتر کشور قرار گرفت که با وجود این اتفاق و با توجه به سطح کیفی خودروهای داخلی، هنوز هم نمی‌توان امید چندانی به تحقق برنامه صادرات یک میلیون دستگاه خودرو طی سال ۱۴۰۴ داشت.
چرا خانه‌های لوکس باد می‌خورند؟
پایگاه خبری راد: به دلیل عدم تعادل شدید در توزیع واحد مسکونی هم‌اکنون ۱۵ درصد جمعیت شهر تهران در ۵ درصد بافت فرسوده زندگی می‌کنند و این در حالی است که واحدهای لوکس خالی شمال شهر هیچ مالیاتی نمی‌پردازند.
ادامه راه قبلی به ترکستان است/صدور ۲۸ بخشنامه تجارت در ۲۵ روز!
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران وضعیت اقتصادی دولت‌های نهم تا دوازدهم را تشریح کرد و توضیحاتی درباره نتایج برجام و نحوه استفاده بخش خصوصی از این شرایط ارائه و تصریح کرد که دولت دوازدهم اگر به راه قبلی ادامه دهد و به همان ترتیب مسکن‌وار و تصمیمات مقطعی پیش رود آخر این راه به ترکستان است؛ لذا برای موفقیت در اقتصاد فقط باید اقتصاد آزاد را بپذیریم اما مسیر دو ماه گذشته نشان دهنده اصلاح اساسی نیست.
صفحه قبل | صفحه بعد