03:31 | چهارشنبه 26 شهريور 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضایت مشتریان

سامسونگ و ال جی: سرعت گوشی‌های قبلی را کاهش نمی‌دهیم
پایگاه خبری راد: پس از آنکه اپل اعلام کرد سرعت گوشی‌های قبلی خود را عمدا کاهش داده، شرکت‌های سامسونگ و ال جی به منظور اطمینان خاطر کاربران خود اعلام کردند که سرعت گوشی‌های قدیمی خود را کاهش نمی‌دهند.
صورت حساب را پیامکی دریافت کنید
پایگاه خبری راد: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین، لینک مستقیم صورت‌حساب خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.
تحویل 32هزار H30 cross از سوی ایران خودرو
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) از ارائه خدمات تخصصی به خودروی h30 cross در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح‌های ویژه خدماتی خبر داد.
کاهش رضایت مشتریان از این شرکت‌ها
پایگاه خبری راد: رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش شرکتهای کرمان موتور، اطلس خودرو، ایرتویا، پارس خودرو، نگین خودرو، آرین موتور پویا و ایران خودرو کاهش یافته است.
حمایت مشروط مجلس از خودروسازان داخلی
پایگاه خبری راد: رییس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم خطوط تولید دنا پلاس و پژو ۲۰۷ صندوق‌دار، حمایت مجلس از خودروسازان داخلی را مشروط به ارتقاء ایمنی و بهبود کیفیت خودروهای ایرانی اعلام کرد.
فرایند ثبت نام اینترنتی سایپا بدون مشکل
پایگاه خبری راد: سرپرست معاون طرح و برنامه سایپا با بیان این که فروش اینترنتی سایپا تحت نظارت و تایید سازمان بازرسی قرار دارد، گفت: افرادی که موفق به ثبت نام می شوند از طریق آدرس و کدملی مورد شناسایی قرار می گیرند و امکان بروز تخلف به هیچ عنوان وجود ندارد.
خدمات متمایز «پرشیا خودرو» برای «ب.ام.و» سواران
پایگاه خبری راد: مدیران شرکت پرشیا خودرو ضمن رونمایی از سایت جدید پرشیا خودرو از ارائه خدمات نوین به مشتریان خود خبر دادند.
ارتقا کیفیت به نفع همگان
پایگاه خبری راد: براساس نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت، از چهار محصول جدید ایران خودرو تعداد دو محصول با چهار ستاره كیفیت، یك محصول با سه ستاره و محصول دیگر با دوستاره عرضه شده اند.
شرکت مخابرات ایران هوشمند دیجیتال می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران می‌گوید همگام با موج چهارم حوزه اینترنت و فناوری، شرکت مخابرات ایران با افتتاح ستاره دیجیتال به یک شرکت هوشمند تبدیل می‌شود.
کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات
پایگاه خبری راد: براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
«ایرتویا» صدرنشین جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش
پایگاه خبری راد: گزارش تفصیلی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای عرضه شده به بازار طی سه ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با سه ماهه زمستان 95 نشان از کاهش شاخص رضایتمندی مشتریان در این زمینه دارد.
صعود خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در گزارش شركت بازرسی كیفیت
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در بهار 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 25 امتیاز افزایش یافته است.
مخابرات ایران دیجیتالی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: دیجیتالی کردن فرآیندها برای تسهیل انجام امور همواره مورد توجه است و سازمان‌های متعدد با ارائه خدمات دیجیتالی از جمله فراهم کردن پلت‌فرم و وب‌سایت‌ و نرم‌افزار در جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان و ارائه خدمات در هر زمان و مکانی گام برمی‌دارند.
صنعت قطعه سازی صدقه نمی خواهد اما حمایت ویژه می طلبد
پایگاه خبری راد: وقتی قرار است 30 درصد از تولیدات این تازه واردها وارد بازار صادراتی و جهانی شود، اولین کار برای رسیدن به این مهم افزایش کیفی محصول است که بخشی از آن به قطعه سازان مربوط می شود.
واکنش جهان نوین‌ آریا به یک خبر
پایگاه خبری راد: به دنبال انتشار خبر "نیسان در ایران چند نماینده دارد!؟ " شرکت جهان نوین‌ آریا توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.