20:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دومین بار

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» تا ۱۵ تیر تمدید شد
پایگاه خبری راد: مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ رسانه‌ای مداد قرمز برای دومین بار تمدید شد. به این ترتیب خبرنگارانی که از ابتدای سال گذشته تا پایان بهار ۹۷ اثری در حوزه‌های مرتبط با این جشنواره تولید کرده‌اند، تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
تاثیر افزایش تولید نفت عربستان و روسیه بر بازار ایران
پایگاه خبری راد: درحالی‌که تنها حدود پنج روز به جلسه آتی اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت جهان از جمله روسیه باقی مانده است، روسیه و عربستان به بهانه کمبود عرضه و جلوگیری از رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار نفت، گزینه افزایش تولید و خروج از تعهد کاهش تولید را روی میز گذاشته‌اند. این در حالی است که در طرف مقابل، سه کشور از پنج کشور موسس اوپک یعنی ایران، عراق و ونزوئلا با طرح عربستان برای بالا بردن تولید نفت مخالف هستند.
پاسخ به نیازی برای فرزندان یک خانواده
پایگاه خبری راد: یک تیم روانشناسی و کسب و کار بعد از سه سال و نیم برنامه‌ریزی، برای نخستین بار دوره‌های کسب و کار ویژه مقطع سنی کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
پنج ارزی که ضعیف‌ می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران انتظار دارند در ماه پیش رو، هر پنج ارزی که احتمال کاهش ارزش آن ها بیش از سایر ارزهای جهانی است مربوط به کشورهای نوظهور باشد.
ترامپ دوباره به اوپک تاخت
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا برای دومین بار در چند ماه اخیر از اوپک برای دستکاری قیمت‌های نفت انتقاد کرد.
ترامپ دوباره به اوپک تاخت
پایگاه خبری راد: رییس جمهور آمریکا برای دومین بار در چند ماه اخیر از اوپک برای دستکاری قیمت‌های نفت انتقاد کرد.
کارمانیا برای دومین بار به البرز می رود
پایگاه خبری راد: خودروسازی کارمانیا برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه خودرو و قطعات البرز که در 5 تا 8 تیرماه امسال برپا می شود، حضور خواهد داشت.
تصادف و حریق خودروی تسلا، خودروهای برقی را به چالش می کشاند؟
پایگاه خبری راد: خودروی تسلا مدل اس که به دلیل تصادف بر اثر سرعت غیرمجاز و برخورد شدید با دیواره بتنی دچار حریق شد و جان دو سرنشین خودرو را گرفت، به گفته بسیاری از تحلیلگران، ممکن است این سوال را ایجاد کند که امنیت خودروهای برقی تولید شده تا چه میزان قابل اعتماد است.
ریزش بیش از ۱۰ درصدی سهام ایرفرانس
پایگاه خبری راد: فشارها روی ایرفرانس پس از آنکه ژان ژانیاک - مدیر عامل این شرکت هواپیمایی - اعلام کرد استعفا خواهد داد، افزایش یافت و سهام این شرکت در معاملات دیروز با ریزش بیش از ۱۰ درصدی مواجه شد.
بازرگانی خارجی دولتی نشود، ارز کنترل شدنی نیست!
پایگاه خبری راد: به اعتقاد دبیرکل خانه کارگر تا وقتی بازرگانی خارجی ما دولتی نشود و از پایه نظارت نشود، نمی‌توانیم قیمت ارز در بازار را کنترل کنیم و پیامد این امر در آینده نزدیک متوجه کارگران و حداقل بگیران خواهد بود و قدرت خریدشان را به شدت تنزل خواهد داد.
افزایش مجدد قیمت بنزین در تونس
پایگاه خبری راد: تونس با هدف کنترل کسری بودجه، هفته جاری قیمت بنزین را برای دومین بار در سه ماه گذشته افزایش داد.
سرنوشت پنجمین آوردگاه آخوندی در بهارستان چه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در پی سانحه هواپیمای یاسوج و کشتی سانچی، آخوندی برای سومین بار به منظور پرسش و پاسخ به صحن علنی مجلس می‌رود. با این حساب می‌توان گفت او تقریبا هر سال یک بار در صحن مجلس صحبت کرده است.
افزایش 20 درصدی نرخ انشعاب آب در سال جدید
پایگاه خبری راد: اعضای شورای شهر تهران به افزایش نرخ بیست درصدی حق انشعاب رأی مثبت دادند.
 رتبه نخست رضایت مشتریان از فروش به نماینده نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت جهان نوین آریا توانست برای دومین دوره پیاپی در سال جاری، با کسب امتیاز 772 موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان از فروش، در میان شرکت‌های تولید کننده و واردکننده خودرو در کشور شود.
بزرگ‌ترین خطرات پیش روی اقتصاد چین در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: افزایش نرخ بهره و کاهش نرخ مالیات در آمریکا و تنش های تجاری، چشم انداز اقتصادی چین را تیره و تار کرده است. کاهش در ساخت و سازها بزرگ‌ترین گسل موجود است.