06:12 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

نفوذ نرم‌افزارهای جاسوسی از طریق پیام‌رسان‌های جعلی
نماد برتر- محققان امنیتی با ردیابی یک نمونه بدافزار، نرم‌افزار جاسوسی اندرویدی جدیدی را ردیابی کردند که از طریق پیام‌رسان‌های جعلی مانند Threema ، Telegram و WeMessage توزیع می‌شد.
صنعت کشتیرانی جهان قربانی حمله سایبری شد
نماد برتر- صنعت کشتیرانی جهان در کمتر از یک هفته برای دومین بار هدف حمله سایبری قرار گرفت که نگرانیها نسبت به مختل شدن زنجیره تامین را در شرایط بغرنج فعلی برانگیخت.
تأثیر انتخابات امریکا بر بورس ایران / شوک جدیدی در راه است؟
نماد برتر- نخستین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ در حالی برگزار شد که دو طرف بارها و بارها همدیگر را محکوم کردند. این مناظره چه تاثیری روی بورس ایران دارد.
عکس العمل بازارهای انرژی به منازعه آذربایجان و ارمنستان
چند هفته پیش از این که جمهوری آذربایجان ارسال گاز به اتحادیه اروپا را آغاز کند، جنگ چند دهه ای این کشور با ارمنستان دوباره شعله ور شده است.
باگ امنیتی اینستاگرام برطرف شد
نماد برتر- محققان امنیت سایبری یک آسیب پذیری را در اپلیکیشن اینستاگرام شناسایی کرده بودند که به هکرها اجازه می داد کنترل تلفن هوشمند کاربران را به دست گرفته و از آنها جاسوسی کنند.
جنگ اقتصادی چند ملیتی ها با ایرانی ها
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: ما از سال ۵۹ در تحریم آمریکا بودیم، اما جنگ اقتصادی آمریکا علیه ما از سال ۹۷ شروع شد.
برگزاری وبینار نقشه راه جامع امنیت اطلاعات
نماد برتر- معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف وبینار (سمینار آنلاین) نقشه راه جامع کسب مهارت و تخصص در حوزه امنیت اطلاعات برگزار می کند.
کلاهبرداری از کاربران با هک شبکه‌های اجتماعی
نماد برتر- در حالی که این روزها دسترسی غیرمجاز به گوشی و شبکه‌های اجتماعی کاربران به واسطه مهندسی اجتماعی افزایش یافته، کاربران با رعایت نکات امنیتی ساده می‌توانند از این روش کلاهبرداری‌ها پیشگیری کنند.
کنترل پایدار تورم بدون کنترل نیروهای درون‌زای خلق نقدینگی ناممکن است
نماد برتر- اقتصاد ایران در یک دو راهی قرار گرفته که از آن با ورود به تورم‌های شدید و خارج از کنترل یا تحمل تورم‌های بالا اما تحت کنترل، برای یک دوره گذار نام میبرند.
ریزش‌های لیر تمامی ندارد
نماد برتر- ارزش لیر در برابر دلار بار دیگر کاهش یافت.
ضرر یک میلیارد دلاری آژانس پستی آمریکا از حمله هکرها
نماد برتر- آژانس پست آمریکا سالها از سیستمهای فناوری اطلاعات تاریخ گذشته ای استفاده کرده که این سازمان را در معرض خطر حمله هکرها و ضرر مالی بیش از یک میلیارد دلار قرار می دهد.
تدوین آیین‌نامه «حفظ ثبات بازارسرمایه» قدمی مثبت در تاریخ بورس ایران
نماد برتر- تدوین آیین‌نامه حفظ ثبات بازار سرمایه و صیانت از حقوق سهامداران و سرمایه‌گذاران که اخیراً توسط شورای عالی بورس به تصویب رسید، ضمن آنکه قدمی بسیار مثبت در بازارسرمایه ایران محسوب می‌شود، مکانیزم‌های حمایتی از بازار سرمایه را قاعده‌مند کرده و موجب اعتماد و اطمینان بیشتر سرمایه‌گذاران حقیقی به این بازار خواهد شد.
آیا بازار ارز محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری است؟!
نماد برتر- افراد باید توجه داشته باشند که در مقابل دروازه بازار ارز، فیل بزرگی ایستاده که مورچه‌ها را به راحتی از پای در می‌آورد.
مذاکرات عراق برای ساخت پالایشگاه چهار میلیارد دلاری
نماد برتر- عراق سرگرم مذاکره با شرکت ایتالیایی انی برای ساخت پالایشگاهی به ظرفیت ۳۰۰ هزار بشکه در روز با هزینه چهار میلیارد دلار در نزدیکی میدان نفتی زبیر در جنوب این کشور است.
لیر ترکیه در قعر تاریخی
نماد برتر- ارزش لیر ترکیه بار دیگر به کمترین سطح تاریخی خود رسید.