05:57 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جایگزین

مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه معاون وزیر اقتصاد شد
نماد برتر- وزیر اقتصاد در حکمی مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه را به سمت معاون وزیر و رئیس جدید سازمان خصوصی‌ سازی منصوب کرد.
جهت‌گیری کلی وزارت صمت حمایت از بازار سرمایه است
نماد برتر- معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها گفت: جهت‌گیری کلی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت حمایت از بازار سرمایه و تقویت عرضه در این بازار است.
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
مدیرعامل سابق شرکت بورسی جایگزین معاون مستعفی وزیر صنعت شد
نماد برتر- با پذیرش استعفای معاون امور معدن و صنایع وزارت صنعت، مدیرعامل سابق شرکت ملی مس انتخاب و جایگزین وی شد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو مشخص شدند
نماد برتر- ۱۰ هزار متقاضی خرید محصول جدید ایران خودرو بنام تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک و با موعد تحویل تیر تا دی سال آینده ، مشخص شدند.
سهم ۲۰ درصدی شرکت‌های معدنی در بورس / چالش های پیش روی صنعت مس
نماد برتر- معاون توسعه ملی مس با اشاره به سهم ۲۰ درصدی شرکت های معدنی در بورس و سه متغیر مهم برای سرمایه‌گذاری، چالش های پیش روی این صنعت را عنوان کرد.
دو روش بورس های جهان در جلوگیری از دستکاری قیمت ها هنگام پیش‌ گشایش ها
نماد برتر- دو روش معمول در بورس های جهان برای جلوگیری از دستکاری قیمت در حراج‌های پیش‌ از گشایش نمادها یا بازار معرفی شد.
پیشنهاد فولاد مبارکه برای سپردن تنظیم بازار توزیع ورق های فولاد
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه عدم تامین نیاز مصرف کنندگان نشان از اخلال در مدیریت مصرف دارد از پیشنهاد سپردن تنظیم بازار توزیع ورق های فولادی به این شرکت خبر داد.
لوگوی کیا موتورز عوض شد
نماد برتر- خودروسازی کیا وعده داده است محصولات این شرکت تغییرات زیادی کنند.
سود ۱۲۴۱ ریالی «غاذر» برای هر سهم
نماد برتر- شرکت کشت و صنعت پیاذر در صورت های مالی ۹ماهه برای هر سهم یک هزار و ۲۴۱ریال سود شناسایی کرد.
اوراق جدید مالی برای شرکت های قطعه خودرو آغاز شد/سهمیه ۵۹ هزار میلیاردی
نماد برتر- با ابلاغ بانک مرکزی و مشخص شدن نحوه انتشار، روش‌های نقدشوندگی و نقل و انتقال اوراق موسوم به"گام" ، شرکت های قطعه خودرو آماده استفاده از این اوراق جدید شدند.
اثر کسری بودجه دولت ها بر بورس + پیشنهاد استفاده از بازار بدهی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و معاون کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اثر کسری بودجه دولت ها بر بازار سرمایه از پیشنهاد تبدیل کل بدهی ها به اوراق و استفاده از بازار بدهی خبر دادند.
شماره گذاری نیسان وانت‌ زامیاد آغاز می شود/ تداوم تولید موتور جدید یورو ۵
نماد برتر- شرکت زامیاد اعلام کرد: شماره گذاری وانت های نیسان با صدور مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد در روزهای آینده آغاز خواهد شد.
قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد
نماد برتر- رئیس جمهور قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم و شامل قانون مالیات بر خانه‌های خالی را به وزیر اقتصاد ابلاغ کرد.