22:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تضمین

سه راه‌حل برای بایدن در خروج از بن‌بست برجام و مذاکره با ایران
نماد برتر- با بررسی آخرین مواضع تهران و واشنگتن درباره برجام، رئیس جمهور جدید آمریکا برای خروج از بن‌بست هسته‌ای و مذاکره با ایران، سه راه‌حل در پیش دارد .
کارت اعتباری ۲ بانک برای سهامداران عدالت نهایی شد/ آمار روزانه معاملات
نماد برتر- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به معامله روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد تومانی گفت: فرایند اعطای کارت اعتباری ۲ بانک برای مشمولان سهام عدالت نهایی شده که بزودی عملیاتی می‌شود.
تحلیلی از عبرت بورس ۹۹ برای سیاستگذاران و سرمایه گذاران
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با بررسی بورس در سال جاری گفت: سرمایه گذاری واقعی برای سیاست گذاران کلان و سهامداران، آشنایی اصولی با مهارت حضور در بازار و ایجاد و تقویت قدرت تحلیل است.
مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن ضمن امیدواری به حل مشکلات شرکت های فولادی از فراهم شدن مقدمات انتقال سهام "ذوب" از فرابورس به بورس خبر داد .
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
دارندگان سهام عدالت این هفته کارت اعتباری می گیرند / معادل ۶۰ درصد سهام
نماد برتر- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی گفت: از این هفته به دارندگان سهام عدالت که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند معادل ۶۰ درصد سهام با قیمت پایانی روز قبل، کارت اعتباری داده می‌شود.
تفاوت سهامداران شرقی و غربی + جاذبه ها و دافعه های بورس ایران
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به تفاوت اصلی سهامداران شرقی و غربی و نحوه انجام مسئولیت اول سازمان بورس، جاذبه ها و دافعه های بورس ایران برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی را اعلام کرد.
سازمان بورس تاسیس نوع جدید شرکت ها را تصویب کرد / اقدامات وزارت صنعت
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
گام مثبت برای هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید/ دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه تصویب شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ،گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
برنامه هلدینگ سیمانی آماده عرضه اولیه برای توسعه بازارگردانی ۵ زیرمجموعه
نماد برتر- مدیرعامل توسعه سرمایه و صنعت غدیر از برنامه‌ها برای توسعه بازارگردانی سهام پنج زیرمجموعه و آمادگی بازارگردانی سهام این هلدینگ بعد از عملیاتی شدن عرضه اولیه در بورس خبر داد.
سایه دخالت‌های سیاسی از سر بورس برداشته می‌شود؟
نماد برتر- طی چند ماه گذشته ترازوی تاثیرگذاری دخالت‌های سیاسی خارج از بازار سرمایه بیشتر از عوامل اقتصادی درونی روی این بازار تاثیر گذاشت و ماجرا تا جایی پیش رفت که قالیباف اصل رفتن را بر ماندن ترجیح داده و وزیر اقتصاد نیز از به کارگیری تلاش‌هایی برای کم کردن این دخالت‌ها خبر داد.
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
توانیر چراغ معاملات «مناقصه» در بورس کالا را روشن می‌کند/ نگاهی به نحوه معاملات به روش مناقصه
نماد برتر- با آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا، در کنار اطلاعیه عرضه کالاها که به روش مزایده و رقابت خریداران انجام می‌شود، اطلاعیه مناقصه نیز منتشر خواهد شد که در این اطلاعیه، خریدار اعلام خواهد کرد تمایل به خرید چه کالایی و با چه مشخصاتی را دارد؛ به این ترتیب شرکت‌هایی که برای عرضه کالای مورد نظر در بورس پذیرش شده‌اند می‌توانند در مناقصه شرکت کنند؛ برنده مناقصه شرکتی خواهد بود که حاضر به فروش کالا با قیمت پایین‌تری به خریدار باشد.
موافقت پنتاگون با اعزام ۲۵ هزار نیرو برای مراسم تحلیف بایدن
نماد برتر- وزارت دفاع آمریکا از موافقت پنتاگون برای اعزام ۲۵ هزار نیرو در مراسم تحلیف بایدن در واشینگتن دی.سی به منظور تضمین امنیت و دفع حملات احتمالی حامیان ترامپ خبر داد.