08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انتخابات ریاست جمهوری

سقوط قیمت نفت در واکنش به حواشی انتخابات آمریکا
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه در پی انتظارات فزاینده برای پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و قوی شدن دلار، یک درصد سقوط کرد.
بایدن با ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ پیش افتاد/ حضور پلوسی در ریاست جمهوری
نماد برتر- جوبایدن با کسب ۲۶۴ رای الکترال از ترامپ با ۲۱۴ رای پیش افتاده و برای ورود به کاخ سفید تنها به ۶ رای دیگر نیاز دارد اما با توجه به ادعای هر دو طرف ، احتمال طولانی شدن نتیجه نهایی وجود دارد.
واکنش وال استریت به انتخابات آمریکا
نماد برتر- صعود شاخص های مهم بورسی در اروپا و آمریکا ادامه دارد.
میزان مشارکت آمریکایی‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ رکورد ۵۰ ساله زد
نماد برتر- حضور آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نشان از برآورد شرکت بیش از ۲۳۹.۲ میلیون نفر واجد شرایط دارد که بیشترین مشارکت را طی ۵۰ سال گذشته رقم زده است.
واکنش ۷ رسانه بین المللی و مقامات ایالتی آمریکا به ادعای پیروزی ترامپ
نماد برتر- سی ان ان، رویترز، بی بی سی و الجزیره و سه مقام ایالتی آمریکا در واکنش به ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات اعلام کردند: وی بدون در اختیار داشتن مدرکی، مدعی پیروزی و توقف شمارش آرا شده است.
انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟
نماد برتر- سیاست های متفاوت دو نامزد انتخابات آمریکا این شائبه را به وجود آورده که ممکن است وضعیت بازار نفت شرایط متفاوتی را در آینده تجربه کند اما با این حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هرچند شاهد تغییراتی در کوتاه مدت خواهیم بود اما به طور کلی وضعیت تغییر چندانی نخواهد کرد.
ادعای کاهش قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی دلار و معرفی چهار صنعت برتر آینده بورس
نماد برتر- یک کارشناس در تحلیلی متضاد با برخی برآوردها ، مدعی کاهش قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصدی دلار شد و چهار صنعت برتر آینده بورس را معرفی کرد .
صعود یکپارچه بورس های جهانی در روز انتخابات آمریکا
نماد برتر- تمامی شاخص های مهم بورسی جهان سبزپوش شدند.
ریزش بیشتر قیمت نفت در راه است؟
نماد برتر- قیمت نفت برنت هفته جاری که ابرهای تیره دورنمای تقاضا و عرضه را در بحبوحه افزایش موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در اروپا و آمریکا پوشاندند، به پایین ۴۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد.
قیمت دلاری مسکن کاهش یافته است
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه مقایسه رشد قیمت خانه با نرخ ارز طی سه سال گذشته نشان می دهد که ارزش دلاری مسکن کاهش یافته است گفت: با این حال ارزش اسمی ملک ۵.۵ برابر شده و در صورت کاهش نرخ ارز می توان به ثبات بازار مسکن امیدوار بود.
طلا از صعود بازماند
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر احتیاط سرمایه گذاران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاهش پیدا کرد.
ترمز ریزش قیمت نفت کشیده شد
نماد برتر- نفت عمده رشد قیمتی که شب گذشته تحت تاثیر نشانه های به تاخیر افتادن افزایش برنامه ریزی شده تولید اوپک پلاس به دست آورد را در معاملات روز سه شنبه حفظ کرد اما نگرانیهای عرضه و تقاضا روند افزایشی قیمتها را محدود کرد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
افزایش طلای جهانی در آستانه انتخابات آمریکا
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اندکی افزایش پیدا کرد.