03:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشخاص حقوقی

پذیره نویسی ۵۰ تومانی ۳۵۵.۵ میلیون سهم شرکت بیمه در شرف تاسیس
نماد برتر- پذیره‌نویسی۵۰ تومانی ۳۵۵.۵ میلیون سهم شرکت در شرف تاسیس بیمه اتکایی سامان از دوشنبه آینده به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.
برخورد با متخلفان بازار سرمایه با هدف بازگرداندن اعتماد به بورس
نماد برتر- سازمان بورس در هفته‌های اخیر در ادامه نظارت و پیگیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل‌انگاری‌های خود نظم بازار را برهم ریخته‌اند و مانع از بازگشت دوباره اعتماد به بازار شده‌اند.
باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد
نماد برتر- در پی تشدید محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی، برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد و حمایت‌ها تنها در قالب امهال مالیاتی باقی ماند که دردی از فشارها و سخت‌هایی که کرونا بر کسب‌وکارها تحمیل کرده است، دوا نمی‌کند.
واکنش دادستان تهران به ارائه فهرست ۵۰ حقوقی متخلف بورسی
نماد برتر- دادستان تهران در واکنش به ارائه فهرست ۵۰ حقوقی متخلف بورسی گفت: اگر به وظایف عمل نشود، جرائم احتمالی به دادسرا گزارش می شود ولی تاکنون موردی گزارش نشده است.
مسئولان و مدیران یک سال قبل از اتمام مسئولیت و سه سال بعد ممنوع خروج شدند
نماد برتر- طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران یک سال قبل از اتمام مسئولیت تا سه سال بعد از مفنک شدن توسط مجلس تهیه و تدوین شد.
ادامه مجازات متخلفان بازارگردانی با سلب صلاحیت ۲۱ مدیر و اخطار به ۴ شرکت
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات بازارگردانی از سلب صلاحیت ۶ ماهه ۲۱ مدیر و جریمه نقدی و اخطار کتبی به ۴ شرکت با درج در پرونده خبر داد.
شرکت در شرف تاسیس آماده پذیره‌نویسی ۴۰۰ میلیون سهم شد/ شرایط خرید
نماد برتر- معاون مالی و اقتصادی هلدینگ فدک با اشاره به پذیره‌نویسی ۴۰۰ میلیون سهم در دست انتشار شرکت در شرف تاسیس ریل گردش ایرانیان درباره آخرین وضعیت عملکردی توضیحاتی ارائه کرد.
جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس برای بررسی چند پیشنهاد جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با هدف بررسی طرح ساماندهی بازار و چند پیشنهاد جدید خبر داد.
درآمد مالیاتی دولت در نیمه اول سال 99
نماد برتر- سازمان مالیاتی از وصول ۸۵ هزار میلیارد تومان مالیات در شش ماه نخست سال خبر داد که بالغ بر ۵۴.۹ هزار میلیارد تومان مربوط به مالیات‌های مستقیم است.
۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف/ برخورد با سهام پروژه و ربات ها
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به ۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف از طرحی برای استفاده عموم از نظرات کارشناسی افراد حقیقی خبر داد.
جزئیات برخورد با کانال‌های سیگنال فروش/ تشکیل ۹۷ پرونده قضایی برای متخلفان بورسی
نماد برتر- جعفر جمالی: سازمان بورس و اوراق بهادار طبق قانون مکلف است، علیه کسانی که فعالیت غیرمجاز نهادهای مالی مانند سبدگردانی، یا ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند، اقدام کند.
بررسی موشکافانه پیشنهادات ۱۱ گانه کمیسیون اقتصادی مجلس به سازمان بورس
نماد برتر- توجهی که مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تثبیت بازار سرمایه دارند قابل تقدیر است و این سبب دلگرمی است که بازار سرمایه چنان بزرگ و فراگیر شده که هم مردم و هم مسئولان تحولات آن را با دقت پیگیری می‌کنند و درصدد بهبود و پیشرفت آن هستند.
ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه
نماد برتر- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ ۱۲حکم اصلاح ساختار برای تحول در بودجه ۱۴۰۰ به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
۱۱پیشنهاد برای تثبیت بازارسرمایه/ تکالیف مهم و جدید سازمان بورس
نماد برتر- کمیسیون اقتصادی مجلس۱۱ پیشنهاد برای ثبات بازارسرمایه ارایه کرد که شامل تکالیف مهم سازمان بورس از جمله انتشار هفتگی شرکت ها از لحاظ ریسک، افشای اطلاعات معاملات و... است .
اخذ مجوز کسب‌وکار بدون نیاز به شماره اقتصادی
نماد برتر- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: با حذف گام ۴۵ فرآیند ثبت نام و تخصیص شماره اقتصادی، اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت یا کسب مجوز فعالیت، از نظر سازمان مالیاتی مودی تلقی می شوند.