برچسب:
کیفیت و استاندارد ایران
پایگاه خبری راد: در صورت اجرای تمام بندهای قانونی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، خودروسازان ما می توانند به استاندارد های مرجع نزدیک شوند.
به دلیل برخی از نقاط ضعف، تولید در بخش خودرو از حوزه فروش و خدمات عقب تر است و نیاز دارد تا با برخی استانداردسازی ها، خودش را به حد معقول برساند.
پایگاه خبری راد: بر اساس هدف گذاری وزارت صنعت، عدد رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان، باید به حداقل 75 درصد برسد که این عدد هنوز محقق نشده است.
پایگاه خبری راد - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: وقتی گزارش کیفیت خودروهای داخلی به صورت سانسور شده و گزینشی منتشر میشود مصرفکنندگان ناچارند خودروی مورد نیاز خودرو را بدون شناخت و آگاهی و مانند یک هندوانه دربسته انتخاب کنند.
پایگاه خبری راد: یک کارشناس صنعت خودرو با انتقاد از سانسور گزارشهای ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی خواستار برخورد با خودروسازانی شد که برای محدودسازی انتشار عمومی این گزارشها، اعمال نفوذ کردهاند.
پایگاه خبری راد: محدود شدن اطلاعات مندرج در گزارش ماهانه ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی شائبه اعمال نفوذ برخی خودروسازان بر وزارت صنعت، معدن و تجارت را ایجاد کرده است.
پایگاه خبری راد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده در صنعت خودرو باید از پلت فرم های قدیمی دل کند زیرا این سازه های قدیمی با استانداردهای جدید همخوانی ندارد!
پایگاه خبری راد: تنها خودروی سنگین در بخش مسافری که در ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حضور دارد هنوز نتوانسته است تعداد ستاره های خود را افزایش دهد و این مهم با توجه به ضرورت توجه به ایمنی خودروهای برون شهری کمی قابل تامل است.
پایگاه خبری راد: در سال 95، خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچبک، امویام ۱۱۰ اس، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان ایکس۶۰ و امویام ۵۵۰ در پایینترین سطح کیفی تولید شدند.
پایگاه خبری راد: در سالی که گذشت مصرفکنندگان همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی بودند.