15:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

پنج تکلیف بانک مرکزی برای برگزاری مجمع سالانه بانک بورسی
بانک مرکزی با برگزاری مجمع سالانه بانک پاسارگاد به منظور تصویب صورت های مالی سال منتهی به اسفند ۹۹ مشروط به اعمال ۵ تکلیف موافقت کرد.
 شوک کرونا به صدور جواز کسب
شوک کرونا به جواز کسب رسید. آمار منتشرشده توسط «صمت» نشان می‌دهد صدور و تمدید پروانه‌های صنوف در پایتخت ۴۰درصد در میانه بهار ۱۴۰۰ سقوط کرده است.
شفافیت معاملات سیمان از کانال بورس کالا امکان پذیر است
بورس کالا شفاف‌ترین و عادلانه‌ترین سیستمی است که می‌تواند علاوه بر خروج از قیمت گذاری دستوری که نتیجه آن ایجاد رانت های چند هزار میلیارد تومانی است به تنظیم قیمت ها کمک کند.
۵۰ شرکت و چهار بانک به بازار سهام بازگشتند
در برابر توقف سه نماد فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، نماد ۵۰ شرکت و چهار بانک بازگشایی و آماده انجام معامله شد.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
نوسان‌گیری «ورنا» از «خساپا»
9 ماهه اخیر برای «ورنا» نسبت به کل سال مالی قبل بسیار متفاوت بوده و سود قابل توجهی از سوی شرکت‌های تابعه سرازیر شده است.
پیش بینی قیمت دلار در آغاز دولت رئیسی
در بازار ارز عده ای پیش بینی می کنند:اگر قیمت دلار طی دو هفته آتی رشد پیدا کند، با حضور رییس جمهور جدید و آغاز به کار او، فضای روانی بیشتر به سوی کاهش قیمت دلار جریان پیدا خواهد کرد.
روند معاملات سال ٩٩ فراموش شود
روند فعلی بازار طبیعی است و سهامداران نباید معاملات سال گذشته را ملاک تصمیم گیری خود برای سرمایه گذاری در این بازار قرار دهند. بازار سرمایه همیشه نیاز به اصلاح و استراحت دارد.
بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته در ناحیه نورد سرد
مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه از بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد این شرکت خبر داد.
دیدار سهامداران "قشیر" در آخرین روز تیرماه
مجمع عمومی شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ برگزار می شود.
صاحبخانه شدن مردم با پول کم هم ممکن است
افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار مسکن، مانع سرمایه گذاری و خانه دار شدن همه اقشار جامعه شده است، اما بازار سرمایه و ابزارهای مالی این امکان را برای همه اقشار فراهم می کند تا از طریق طرح فروش متری مسکن در بورس کالا بتوانند با سرمایه های خرد در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کرده و حتی خانه دار شوند؛ امیدوارم این طرح به زودی عملیاتی شود.
ارزهای دیجیتال در بزرگترین سایت‌ بازار سرمایه ایران
نماد برتر - سایت ره آورد 365 که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد..
افزایش قیمت دلار دلیل اصلی رشد شاخص!
نماد برتر - کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش نرخ ارز طی روز‌های اخیر از نظر روانی شاخص را تحت تاثیر قرار داد و موجب رشد شد.
نفع و ضرر آزادسازی محصولات فولادی
نماد برتر - با تائید وزارت صمت، صادرات محصولات فولادی(مقاطع طویل) واحدهای مجاز از ۲۵ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳ ماه آزاد شد.
نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.