11:22 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
ارزهای دیجیتال در بزرگترین سایت‌ بازار سرمایه ایران

1400/03/04 19:51

چه خبر از بازار رمز ارزها؛

ارزهای دیجیتال در بزرگترین سایت‌ بازار سرمایه ایران

نماد برتر - سایت ره آورد 365 که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد..


به گزارش نماد برتر، سایت ره آورد 365 که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد. این امکانات شامل قیمت لحظه‌ای،‌ نمودارها و چارت‌های ارزهای دیجیتال و همچنین فیلترنویسی پیشرفته  می باشد.



رهآورد



این روزها بازار ارزهای دیجیتال داغ است و بسیاری از افراد سرمایه خود را به سمت آن روانه کرده‌اند. از طرفی خیلی از افراد با تجربه قبلی که از بورس داشته‌اند ترس آن را دارند که بازار پررونق ارزهای دیجیتال هم بالاخره روزی دچار ریزش شود و سرمایه خود را از دست بدهند. حتی برخی پا را فراتر می‌گذارند و بازار رمزارزها را قابل مقایسه با طرح پانزی می‌دانند.



ولی واقعیت این است که ارزهای دیجیتال هم تکه‌ای از جهان در حال تغییر هستند و اگر در آینده به‌طور کامل جای ارزهای رایج کنونی را نگیرند، حداقل این است حذف‌شدنی نخواهند بود.



از طرف دیگر ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی دارند و تنها با داشتن اطلاعات و تحلیل کافی است که می‌توان در آنها سود کسب کرد.



راآورد



در چنین شرایطی سایت ره‌آورد 365 که معتبرترین مرجع پردازش اطلاعات بازارهای مالی است امکانی را ایجاد کرده است که افراد بتوانند به اطلاعات همه ارزهای دیجیتال بر مبنای تتر دسترسی پیدا کنند. این سایت همچنین قیمت لحظه‌ای،‌ نمودارها و چارت‌های این رمزارزها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.



برخلاف بیشتر سایت‌های داخلی که اطلاعات را از تردینگ ویو می‌گیرند،‌ ره‌آورد 365 همه دیتاها را از سایت بایننس که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیاست دریافت می‌کند.



اما یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که بزودی  به ره‌آورد اضافه خواهد شد، نقشه بازار عرضه و تقاضای ارزهای دیجیتال است. نقشه بازار ره‌آورد در بازار سرمایه یکی از دقیق‌ترین و با امکانات‌ترین‌ها از نوع خودش است و حالا انتظار می‌رود نقشه بازار ارزهای دیجیتال آن هم که بر بستر همان فناوری بنا شده است نیاز کاربران را به‌‌خوبی رفع نماید. برای استفاده از امکانات جدید ره‌آورد در ارزهای دیجیتال می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.