12:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

900

شیر۵۰ درصد گران شد/هشدار به عدم رعایت قیمت مصوب و احتمال افزایش نرخ
نماد برتر- دبیر اتحادیه صنایع لبنی خراسان با ارسال نامه ای به وزارت صنعت و کشاورزی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی شیر درباره عدم رعایت نرخ مصوب فروش و احتمال افزایش دوباره قیمت لبنیات هشدار داد.
درد بورس با اخبار مثبت ، گزارش ماهانه شرکتها و گلایه نمایندگان هم درمان نشد
نماد برتر- انتشار اخبار مثبتی مانند تکذیب افزایش نرخ سود سپرده ، لغو قیمت گذاری دستوری فولاد، گزارش ماهانه شرکت ها و و گلایه نمایندگان مجلس هم قادر به درمان درد سه ماه اخیر بورس نشد .
بیمه بیکاری به کارگر بدون قرارداد تعلق می‌گیرد؟
نماد برتر- در حالی که حفظ امنیت شغلی و داشتن قرارداد کار در قانون مورد تاکید قرار گرفته و موضوعی مهم و حیاتی به شمار می‌رود، بخشی از کارگران شاغل در کارگاهها، فاقد قرارداد موقت هستند که این مساله نگرانی و دغدغه از دست دادن شغل و عدم برخورداری از مزایای بیمه بیکاری آنها را به دنبال داشته است.
«حکشتی» در دام حقوقی
نماد برتر- وعده حمایت حقوقی ها از بازار سرمایه بارها شنیده شده اما در عمل آنچه که اتفاق افتاده خلاف وعده ها بوده است.
"فولاد" در ۶ ماهه ۴۸۳ ریال سود ساخت / برآوردها و سیاست تقسیم سود
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه با انتشار صورت های مالی نیمه اول سال ، ۴۸۳ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.
«شستا» و سود 553 ریالی برای هر سهم
نماد برتر - «شستا» تابستان سال جاری را با کسب سود بسیار مناسب از بازار سرمایه به پایان رساند.
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاهی در زمینه سلامت نیروی کار و خدمات الکترونیکی
نماد برتر- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده این معاونت با دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی، گفت: آمادگی داریم در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در زمینه سلامت نیروی کار و خدمات الکترونیکی به جامعه هدف خود استفاده کنیم.
سکه و طلا با دلار ۳۲ هزار تومانی رکورد زدند / واکنش معکوس بورس
نماد برتر- گرانی دلار به رقم بی سابقه ۳۲ هزار تومان ضمن دامن زدن به ادامه التهابات ، منجر به ثبت رکوردهای جدید سکه و طلا با قیمت های ۱۶.۴ میلیون و ۱.۵ میلیون تومانی شد اما بورس واکنش معکوسی نشان داد .
اتفاقاتی که امروز در بازار سهام میافتد
نماد برتر- سناریوهایی که برای معاملات امروز می‌توان همچنان مطرح کرد، به رویداد مهمی گره خورده که از دید فعالان بازار دورنمای بازار سهام را با یک دوگانگی مواجه کرده است.
برنامه افزایش سرمایه زیرمجموعه "فارس" از محل جذاب سود انباشته
نماد برتر- زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از برنامه افزایش سرمایه ۳۸ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
عملیات بازارگردانی دو مهمان تازه وارد و چهار شرکت بورسی آغاز شد
نماد برتر- بورس تهران از آغاز عملیات بازارگردانی بر روی دو سهم تازه وارد و چهار شرکت دیگر با دامنه مظنه سه درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از سه شنبه خبر داد.
۶ شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰ تا ۴۱ درصدی به مجمع می روند
نماد برتر- ۶ شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰، ۱۵۰، ۱۰۷، ۶۷، ۵۸ و ۴۱ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
عامل فشار فروش امروز و احتمال نقش تازه واردها برای شروع ریزشی دیگر
نماد برتر- معاملات امروز بازار سهام با عامل فشار فروش زیادی که برای تازه واردین احتمال شروع یک ریزش دیگر را رقم زد ، منحر به عقب نشینی شاخص در نیمه کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزارتایی شد.
نیروکلر دست پر به مجمع می‌رود
نماد برتر- رشد 44 درصدی سودآوری در سال مالی 99 موجب شده تا دست سهامداران در تقسیم سود مناسب باز باشد اما...
طرف تقاضا در بازار خودرو عجیب است / عامل کسب سود ۱۰۰ میلیونی در یک شب
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام عجیب شدن طرف تقاضا و حضور ۲.۹ میلیون نفر در قرعه‌کشی دیروز محصولات ایران خودرو،گفت: قیمت‌های دولتی منجر به رانت‌ و کسب سود یک شبه و ۱۰۰ میلیون تومانی شده است.