10:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

900

مجوز گرانی ۵۵ درصدی قیمت فروش شیر شرکت بورسی صادر شد / زمان اجرا
نماد برتر- شرکت بورسی کشت و صنعت و دامپروری پارس از دریافت مجوز ۵۵ درصدی قیمت فروش شیرخام از کارگروه تنظیم بازار خبر داد و زمان اعمال را اعلام کرد.
رفع تدریجی بی اعتمادی با داد و ستد سهام نقدشونده و بازگشت تعادل گروه ها
نماد برتر- بازار سه روز اخیر درحالی با بازگشت ارزش معاملات به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان همراه شده که فعالان با رفع تدریجی بی اعتمادی به سهم های نقدشونده روی آورده و گروه های دیگر نیز روند متعادل را تجربه می کنند.
نتیجه حضور شستا پس از ۴۴ روز غیبت با اثر منفی ۱۳ هزار واحدی بر شاخص
نماد برتر- نتیجه حضور شستا بعد ۴۴ غیبت از تابلو با افت ۱۷.۸ درصدی قیمت سهام، صف خرید ۱۰۴.۵ میلیونی، فروش ۲۷ هزار و ۲۵۹ سهامدار حقیقی و حقوقی و اثر منفی ۱۳ هزار واحدی بر شاخص همراه شد.
شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال
نماد برتر- با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس، شعب کارگزاری دلیران پارس در ۳ شهرستان دیگر افتتاح شد و تعداد دفاتر فعال کارگزاری به ۳۳ شعبه رسید.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال ۲۵ و ۳۰ هزاری / اعلام اولین قیمت عمده
نماد برتر- بازار ارز امروز با ادامه روند تدریجی قیمت ها و عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال های ۲۵ و ۳۰ هزار تومانی همراه بود و برای اولین بار قیمت عمده این دو ارز ، منتشر شد.
زمان افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی یک پتروشیمی از سود انباشته
نماد برتر- پتروشیمی نوری هم برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود انباشته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق
نماد برتر- جزییات بازارگردانی سهام ۱۱ شرکت از جمله دو بانک ، مخابرات ، ملی مس و ۵ صندوق توسط شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، اعلام و شفاف سازی شد.
زمان افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی شرکت بورسی و دارای صف خرید از سود انباشته
نماد برتر- شرکت بورسی باما و دارای صف خرید برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل سود انباشته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
شرکت بورسی با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی صف خرید شد
نماد برتر- شرکت بورسی باما مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی را از محل سود انباشته دریافت کرد و ضمن آمادگی برای برگزاری مجمع فوق العاده با صف خرید روبرو شد.
تحلیل رئیس هیات مدیره بورس از اثر کاهش دلار / دو اقدام برای شاخص
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس درباره اثر کاهش دلار در شرکتهای صادارت محور، دو اقدام جهت عدم صعود و ریزش غیرمنطقی شاخص و عواملی که بورس را نسبت به بازارهای رقیب جذاب می کند، توضیحاتی داد.
صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۹۱ درصدی دو شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- دو شرکت پتروشیمی نوری و بیمه تجارت نو مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ و ۹۱ درصدی را از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
دلار با ریزش ۲۸۵۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید / سکه ۱۲.۹ میلیون
نماد برتر- قیمت دلار امروز در بازار ارز ایران به دلیل افزایش شانس جو بایدن با ریزش ۲۸۵۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید و سکه طرح جدید هم به ۱۲.۹ میلیون تومان عقب نشینی کرد.
رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکستیم/افزایش ۵ درصدی حمل بار
نماد برتر- معاون امور مسافری راه آهن گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر، حمل بار از طریق راه‌آهن ۵ درصد رشد یافته است.
بازارهای جهانی چگونه بسته شدند
نماد برتر- بورس این هفته را با روزهای حساس و سرنوشت‌سازی دنبال می‌کند. بازار سهام حالا زودتر از قبل محافظه‌کاری خود را آغاز کرده و بورس بازان با این میدان ریسک پا به میدان معاملات ‌گذاردند.