14:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

900

حقوقی ها بیشتر چه خریدند/ حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات19 مهر فرابورس، پربازده ترین سهام و ترین های فرابورس کدام بودند.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند / حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات 19 مهر بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس کدام بودند.
شناسایی سود ۴۶۶.۴ میلیارد تومانی بانک بورسی از تسعیر ۶ ماهه
نماد برتر- بانک پارسیان باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از شناسایی سود ۴۶۶.۴ میلیارد تومانی در عملکرد ۶ ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی امروز شد.
اثر مثبت ۵.۷ هزار میلیارد تومانی نرخ جدید تسعیر ارز بر عملکرد ۶ ماهه "وبملت"
نماد برتر- بانک ملت باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از اثر مثبت خالص ۵.۷۸ هزار میلیارد تومانی بر عملکرد ۶ ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
پیش بینی اقبال بازار به گروه های بزرگ و کوچک و اثر سه عامل
نماد برتر- وضعیت این هفته بورس با پیش بینی اقبال بازار به گروه های بزرگ و کوچک و اثر سه عامل و شرایط بازارهای خارجی و داخلی توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.
تحرکات قیمت دلار تا کجا ادامه دارد
نماد برتر- در حالی که سناریوهای محتمل دوگانه‌ای برای روند تقاضا و عرضه در بازار سهام پیش بینی شده که با افزایش نرخ دلار از مرز 30 هزار تومان باید در انتظار تحرکات بعدی بود.
مذاکره با شرکت بورسی برای تامین مالی دو خطه کردن برقی اصفهان - اهواز
نماد برتر- معاون وزیر راه از برگزاری جلسه با شرکت بورسی مپنا برای بررسی آخرین وضعیت روند تامین مالی و اجرای ابر پروژه ریلی اصفهان - اهواز و اتخاذ تصمیماتی در مورد سرمایه گذاری و اجرا خبر داد.
بازارهای جهانی چگونه آغاز شدند
نماد برتر- با تغییرات قیمت دلار در بازارها، شاخص بورس هم به تاثیر با نوسانات متناسبی همراه شد. در این میان اما عواملی چند روی حرکت شاخص بورس تعیین کننده هستند.
انصراف "کاما" از خرید سهام خزانه به دلیل اختلال در افزایش سرمایه۹۰۰ درصدی
نماد برتر- شرکت باما از عدم انجام مراحل خرید سهام خزانه به دلیل اختلال در افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد.
قیمت دلار چه تاثیری روی روند معاملات می‌گذارد
نماد برتر- از دید تحلیلگران جداول فروشندگان و خردیداران امروز نیز دنبال میشود و البته برخی سناریوها حکایت از دیدنی شدن این تقابل در ساعات معاملاتی امروز دارد.
افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی زیرمجموعه شرکت فرابورسی از مطالبات
نماد برتر- شرکت حاضر در بازار پایه فرابورس از افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی زیرمجموعه با مالکیت ۹۹.۹ درصدی از محل مطالبات سهامداران خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
چرا باید سهامداران روی وعده‌ها حساب باز نکنند؟!
نماد برتر- عاملی که تواند بازار را از شرایط سردرگمی بیرون بیاورد، چه می‌تواند باشد. چر سهامداران باید روند بازار را خارج از مسیر وعده و وعید مسئولان و سیاست‌های محدودساز و حمایتی سیاست‌گذار دنبال کنند.
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد
نماد برتر- شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای ششمین سال متوالی، تمدید کند.
ششمین گزارش مالی بانک صادرات با بازدهی ۴۸۱ درصدی سهام
نماد برتر- بانک صادرات که سومین بانک بزرگ بورسی محسوب می شود، گزارش عملکرد ششمین ماه دوره مالی جاری را منتشر کرد.