13:19 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لطیف

رجیسترتلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری
نماد برتر- سخنگوی گمرک گفت: از ۱۲ مهر ماه رجیستر تلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری خواهد بود و مسافران باید مدارک خرید را به همراه داشته باشند.
صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی به ۲۱ کشور
نماد برتر- کشورمان در پنج ماه اول امسال بیش از ۱۳ هزار و ۷۶۵ تن انواع محصولات بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۲۰ دلار صادر کرده است.
یک ممنوعیت برای ترخیص موتورسیکلت‌ های وارداتی
نماد برتر- بعد از آنکه برخی مراجع قضایی در مواردی نسبت به صدور مجوز برای ترخیص موتورسیکلت های وارداتی بدون طی فرایند قانونی اقدام کردند، گمرک ایران طی مکاتبه ای به دادستانی کل کشور، خواستار توجه برخی مراجع قضایی نسبت به تشریفات و فرایند قانونی از ثبت سفارش تا ترخیص شد که دادستانی نیز پس از ان اعلام کرد که هر گونه ترخیص خارج از مسیر قانونی حتی با رای مراجع قضایی ممنوع است.
صادرات بیش از ۹۴.۵ میلیون دلاری ادویه/ سهم ۷۰ درصدی زعفران
نماد برتر- کشورمان در پنج ماه اول امسال بیش از ۱۷ هزار و ۸۱۰ تن انواع ادویه به ارزش ۹۴ میلیون و۵۶۷ هزار و۵۸۱ دلار صادر کرده است که زعفران با نیم درصد وزن کل، ۷۰ درصد ارزش صادراتی انواع ادویه را به خود اختصاص داده است.
آمار صادرات شرکت های سیمانی با رتبه هفتم جهانی / چالش های صنعت
نماد برتر- سخنگوی گمرک از صادرات بیش از ۵.۸ میلیون تن انواع سیمان به ارزش ۱۲۷ میلیون دلار طی ۵ ماه اول سال و کسب رتبه هفتم جهانی خبر داد.
۱۵۰۰ خودرو وارداتی متروکه شد
نماد برتر- با پایان زمان تعیین شده برای تعیین تکلیف خودروهای وارداتی حدود ۱۵۰۰ دستگاه از آن‌ها که مجوز قانونی برای ترخیص را دریافت نکردند، متروکه شد.
واردات ۳۲ میلیون دلاری کره در ۵ ماه
نماد برتر- بازار کره این روزها در شرایطی تحت تاثیر واردات و تامین ارز قرار دارد که در سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ میلیون دلار کره وارد شده است.
صادرات ۱.۱ میلیون تنی صیفی جات در ۵ ماه
نماد برتر- دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک گفت: کشورمان در پنج ماه اول امسال بیش از یک میلیون و ۹۴ هزار و ۵۳۹ تن انواع صیفی جات به ارزش ۲۴۱ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۱۲ دلار صادر کرده است.
راه‌های تقویت بازار سهام و سهامداران در شرایط فعلی
نماد برتر- تحلیلگر قدیمی بازار سرمایه با پیش بینی روند صعودی میان مدت و بلندمدت برای بورس، رمز سود بردن از این بازار را ایجاد چشم انداز بلندمدت برای سهامداران عنوان کرد.
عرضه‌های اولیه « شستا » ادامه دارد/ پالایش ستاره خلیج فرابورسی میشود
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تداوم عرضه‌های اولیه شستا در سال ۹۹ خبر داد. بورس تهران نیز تازه ترین اقدامات پذیرش سهام جدید را اعلام کرد.
کشف محموله بزرگ هروئین جاسازی شده در کامیون
نماد برتر- طبق اعلام مسئولان گمرک ایران بیش از 324 کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه ای در پروفیل شخم زن تراکتور در کامیونی به مقصد قزاقستان جاسازی شده بود توسط پرسنل گمرک آستارا کشف شد.
مرز چذابه هنوز باز نشده است
نماد برتر- با وجود همه تلاش ها برای بازگشایی مرز چذابه، تا این لحظه، این مرز باز نشده است.
واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ اعتراض و عزاداری اسیران در زندان‌های اسرائیل
نماد برتر- به دنبال شهادت یکی از اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، حماس و جهاد واکنش نشان دادند.
اوضاع واردات برنج چطور است؟
نماد برتر- آن طور که مسئولان گمرک ایران می‌گویند در سه ماهه اول امسال بیش از ۲۰۸ میلیون دلار برنج وارد شده است.
گزارش واردات کاغذ با ارز ۴۲۰۰ و نیما/ثبت یک میلیارد دلاری در سال ۹۸
نماد برتر- در سه ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱۳۵ هزار تن انواع کاغذ با ارزشی بالغ بر ۱۶۲ میلیون دلار وارد شده است، واردات این کالا در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد دلار بوده است.