00:02 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لطیف

فروش۵.۷ میلیون دلار خودروی ایرانی به ۹ کشور/ صادرات پراید به اسپانیا
نماد برتر- اعلام مسئولان گمرک ایران از این حکایت دارد که ایران در سال گذشته بیش از ۵.۷ میلیون دلار صادرات خودرو داشته و اسپانیا از جمله مقصدهای این صادرات بوده که بیشترین تنوع خودرویی به آن صادر شده است.
تهرانی ها مراقب سیلاب رودخانه ها باشید
نماد برتر- سرپرست شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: پیش بینی‌های هواشناسی و بروز بارش‌های قابل توجه بیانگر این است که رودخانه‌های تهران مستعد بروز سیلاب هستند لذا مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.
وضعیت تجارت ایران با اروپا
نماد برتر- تجارت خارجی کشورمان با اروپا در هفت ماه اول امسال بالغ بر ۱۵ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۸۱۶ تن به ارزش هشت میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۴۱ دلار بوده است.
واردات ۸۷۰۰ تنی دارو و تجهیزات پزشکی
نماد برتر- آن طور که مسئولان گمرک می‌گویند در هفت ماهه اول امسال حدود ۸۷۰۹ تن دارو و تجهیزات و ملزومات ضروری پزشکی وارد شده است.
راهکاری اقتصادی برای کاهش آلودگی هوا در تهران
نماد برتر- یک کارشناس برنامه ریزی اقتصادی طرحی به عنوان "راهبرد شرکت‌های کشت و صنعت از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌" مطرح کرده که اجرای این طرح، می‌تواند نقش موثری در کاهش تراکم زیاد جمعیت در شهرها به ویژه تهران و سایر کلان شهرها داشته و از آلودگی‌های آنها بکاهد.
قیمت گوشت قرمز در بازار 100 هزارتومانی شد
نماد برتر- در حالی واردات گوشت قرمز در سال جاری تا ۷۵ درصدکاهش داشته که مسئولان مربوطه دلیل گرانی‌های اخیر گوشت را به طور خاص میزان واردات اعلام نکردند.
تجارت ایران با کشورهای اکو به ۴.۵ میلیارد دلار رسید
نماد برتر-میزان تجارت شش ماهه ایران با کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو به بیش از ۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تن برابر با چهار میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۲۰ دلار رسید.
وعده بازگشت شستا به بورس در این هفته / افزایش سرمایه + ۱۶ عرضه اولیه
نماد برتر- مدیرعامل شستا با وعده بازگشایی نماد طی هفته جاری و افزایش سرمایه ۷۷ درصدی از محل سود انباشته از عرضه اولیه سهام ۱۶ زیرمجموعه تا پایان سال جاری خبر داد.
ایران و عراق توافق کردند/ آغاز تردد تانکرهای سوخت
نماد برتر- بعد از رایزنی‌های صورت گرفته در رابطه با حل و فصل مشکل پیش آمده در مرز ایران با اقلیم کردستان و توقف تانکرهای سوخت ایرانی، دو طرف به توافق رسیدند و تردد نزدیک به ۲۷۰۰ تانکر متوقف شده آغاز شده است.
ماجرای توقف تانکرهای ایرانی در مرز اقلیم کردستان/ رایزنی ادامه دارد
نماد برتر- آنطور که مسئولان گمرک ایران می‌گویند اختلاف نظر درباره‌ روش انتقال‌ سوخت به مقاصد اقلیم کردستان توسط حکومت این منطقه، موجب توقف هزاران تانکر شده و در حال حاضر مسئولان دو طرف در حال رایزنی برای حل این مشکل هستند که در همین رابطه چندین راهکار برای حل مشکلات مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
روند مثبت بورس تا پایان سال/ اکنون زمان خرید پلکانی است
نماد برتر- دورنمای بازار سرمایه ایران برای ۶ ماهه دوم سال ۹۹ را می توان با محوریت اثر تورم بر بازار سرمایه، گسیل نقدینگی سرشار به این بازار، اراده حاکمیت در صیانت از بازار سهام و همچنین احتمال ادامه روند افزایشی نرخ ارز، مثبت ارزیابی کرد.
جزئیات تجارت خارجی/رشد ۲۴ درصدی صادرات غیر نفتی
نماد برتر- سخنگوی گمرک گفت: کارنامه تجارت خارجی کشور در شهریور ماه امسال با حدود ۱۱ میلیون تن به ۵ میلیارد و ۷۶۷ میلیون دلار رسید که صادرات در این ماه نسبت به مرداد از لحاظ ارزش بیش از ۲۴ درصد رشد داشته است.
رشد ۳۲۷ درصدی سود شستا در سه ماهه + عرضه اولیه ۱۵ زیرمجموعه
نماد برتر- شستا با انتشار صورتهای مالی حسابرسی شده سه ماه نخست سال از تحقق ۱۹.۲ هزار میلیارد تومان سود خالص و رشد ۳۲۷ درصدی و عرضه اولیه ۱۵ زیرمجموعه تاپایان سال خبر داد.
افزایش قیمت چای/ رشد صادرات و کاهش واردات
نماد برتر- وضعیت تغییر قیمت چای خارجی حاکی از آن است که روند افزایش قیمت آن در ماه گذشته ادامه داشته و بالغ بر ۲۴ درصد گران شده است، این در حالی است که وضعیت تجاری چای نشان دهنده افزایش صادرات و کاهش واردات در پنج ماه اول امسال است.
خبر خوش برای ایران خودرو ساپیا با ترخیص ۱۵۰ میلیون یورو قطعات از گمرگ
نماد برتر- زیرمجموعه حاضر در بورس تاپیکو با تولید بیش از ۲۳۲ تن مونو کلرو استیک اسید در شهریور، رکورد جدیدی در تولید این محصول استراتژیک ثبت کرد.