01:02 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لطیف

چرا واردکنندگان برنج باید مابه‌التفاوت بدهند؟
نماد برتر- گمرک ایران ضمن ارائه آخرین وضعیت واردات و ترخیص ۱.۴ میلیون تن برنج در ۱۱ ماهه امسال، درباره دلیل دریافت مابه‌التفاوت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلوگرم واردات از هند و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد.
رده‌بندی برترین روسای بانک‌های مرکزی جهان اعلام شد
پایگاه خبری راد: روسای بانک‌های مرکزی آمریکا و اروپا نتوانستند در بین بهترین‌های این رشته قرار گیرند.
افزایش تولید و فروش یک شرکت تولید اسباب‌بازی چوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی
پایگاه خبری راد: یک شرکت طراحی و تولید اسباب بازی چوبی داخلی با اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید موفق به افزایش ظرفیت تولید و فروش محصولات خود شد.
 ۲ نفتکش ما هم در نزدیکی امارات هدف "عملیات خرابکارانه" قرار گرفتند
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی، صنایع و منابع معدنی عربستان نیز اذعان کرد، روز یکشنبه برابر با ۱۲ مه ۲۰۱۹ دو نفتکش سعودی نیز هدف "عملیات خرابکارانه" قرار گرفتند.
طرح‌های دانش‌بنیان برای ارتقای توانمندی صنعت برق حمایت می‌شوند
پایگاه خبری راد: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مشترک، طرح‌های دانش‌بنیانی که برای رفع نیازها و ارتقای توانمندی صنعت برق کمک کنند، حمایت می‌شوند.
همه چیز درباره بزرگ‌ترین طرح محیط زیستی ایران
پایگاه خبری راد: عملیات اجرای طرح فاضلاب تهران، از سال ۱۳۷۴ در گستره‌ای به مساحت ۷۰ هزار هکتار در مناطق ۲۲‌گانه تهران و برای پوشش ۱۱ میلیون نفر جمعیت افق طرح ۱۴۱۰ آغاز به کار کرد. این طرح براساس اولویت‌های اجرایی به پنج فاز عملیاتی تقسیم شده و طبق برنامه حدود ۹۰۰۰ کیلومتر احداث شبکه جمع‌آوری، ۷۶کیلومتر تونل فاضلاب‌رو، نصب بیش از ۹۰۰ هزار انشعاب فاضلاب و احداث ۲۲ واحد تصفیه‌خانه در پروژه اجرا خواهد شد.
فیس‌بوک به عملکرد خود می‌بالد!
پایگاه خبری راد: مارک زوکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک به تازگی با انتشار یک پست از عملکرد این شرکت برای مدیریت رسوایی‌های اطلاعاتی و ارتقای امنیت این پلت‌فرم اعلام رضایت و خشنودی کرده است.
 وزیر فناوری و  ارتباطات درباره شایعات هشدار داد!
پایگاه خبری راد: مدت‌هاست که با گسترش به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی، انتشار اخبار و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف سهولت بیشتری یافته است. اما در کنار این فرصت‌های منحصر به فرد، چالش‌هایی نیز وجود دارند که برای فائق آمدن بر آن‌ها نیازمند مشارکت عمومی و همدلی همگانی هستیم.
تا پایان سال 97 دودکش‌های مس سرچشمه، خاموش!
پایگاه خبری راد: بالاخره پس از گذشت سال‌ها فعالیت آلاینده مجتمع مس سرچشمه در کرمان که موجب آلودگی هوای این منطقه شده است، بر اساس مصوبه هیات وزیران این مجتمع موظف شده است که تا پایان امسال با ارتقای تکنولوژی تولید، دودکش‌های مجتمع مس را خاموش کند تا آلودگی نفس‌گیر آن کرمانی‌ها را راهی بیمارستان نکند.
ناراحتی بطحائی از ۲۰:۳۰ و کنایه‌اش به رسانه ملی
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش و پرورش از ۲۰:۳۰ ناراحت است. او در یادداشتی درباره علت ناراحتی‌اش از رسانه ملی نوشت.
خانه خراب شدن حاشیه‌نشینان ارومیه با یک تکان!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد های مسکونی حاشیه شهر ارومیه ایمن نیستند.
زرآبادی: گزارش وزرا به جامعه دربرگیرنده ضعف‌ها و قوت‌ها باشد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در صورت ارائه گزارش‌های نقطه به نقطه توسط وزرا و دستگاه‌های مسوول به مردم، احتمال کم و کاستی در گزارش‌های رسمی کاهش می‌یابد.
رفاقت با استارت‌آپ‌ها صنعت بیمه را روی گوشی می‌آورد؟
پایگاه خبری راد: گسترش تکنیک‌های ارتباطاتی و رشد شرکت‌های مبتنی بر این فضا (استارت‌آپ‌ها) پدیده‌ای است که دیگر صنایع اقتصادی را هم تحت شعاع قرار داده است. صنعت بیمه یکی از صنایع مالی مهم در کشور است که اخیرا قصد دارد نسبت به ورود استارت‌آپ‌ها به قلمرو خود چراغ سبز نشان دهد.
وعده‌های عجیب انتخاباتی در مدارس
پایگاه خبری راد: بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس اول آبان ماه با مشارکت ۱۰ میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور برگزار و اعضای شورای دانش‌آموزی انتخاب شدند، انتخاباتی که با شعارهای تبلیغاتی عجیب کاندیداها همراه بود.