09:37 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سایپا

حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
3 عامل افزایش قیمت خودرو در بازار
روند رشد قیمت خودروها در بازار کند شد اما متوقف نشد. فعالان بازار خودرو چه عواملی را در افزایش رشد قیمت ها موثر می دانند؟
شفاف سازی زیرمجموعه سایپا درباره صورت های مالی ۳ ماهه و درآمدها
زیرمجموعه سایپا در خصوص اطلاعات و صورت های مالی ۳ ماهه و جزئیات سایر درآمدهای غیر عملیاتی و هزینه مالی، دست به شفاف سازی زد.
استقبال سبز شاخص کل از نخستین روز دولت جدید
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۷۴ واحد افزایش، رقم ۴۰۳ هزار و ۲۴۶ واحد را به ثبت رساند.
رشد ۱۹۴ درصدی عملکرد سایپا با تحقق درآمد ۱۰.۹ هزار میلیارد تومانی
سایپا با ارائه آمار تولید و فروش چهار ماه سال مالی جاری، ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد و با رشد ۱۹۴ درصدی روبرو شد.
۵۰ شرکت و چهار بانک به بازار سهام بازگشتند
در برابر توقف سه نماد فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، نماد ۵۰ شرکت و چهار بانک بازگشایی و آماده انجام معامله شد.
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
نوسان‌گیری «ورنا» از «خساپا»
9 ماهه اخیر برای «ورنا» نسبت به کل سال مالی قبل بسیار متفاوت بوده و سود قابل توجهی از سوی شرکت‌های تابعه سرازیر شده است.
پیش‌بینی قیمت خودرو در نیمه اول مرداد
بازار خودروهای پرطرفدار، روزهای آخرتیرماه 1400 را با رشد یک تا سه میلیون تومانی در بازار به پایان رساند و نوسان دو درصدی را تجربه کردند.
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
سایپا دیزل، گمشده در جاده زیان
نماد برتر - شرکت «سایپا دیزل» در سال گذشته 995 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد؛ در حالی که وضعیت فروش بهبود یافته بود.
سهم 355 ریالی سهامداران از عملکرد «ورنا»
نماد برتر - بخش اصلی فروش سهام مربوط به واگذاری بخشی از سهام در اختیار شرکت‌های سایپا، پالایش نفت تبریز، بانک تجارت و پتروشیمی پردیس بوده است.
تاکید وزیر صمت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو
نماد برتر - وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
بخشی از معاملات سهام سایپا باطل شد
نماد برتر- بورس تهران بدون ارایه توضیح از عدم تایید و ابطال بخشی از معاملات سهام دیروز شرکت سایپا خبر داد .