16:26 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
«وملی ایران» به سود رسید

1401/02/11 10:31

از واگذاری‌های فروردین ماه؛

«وملی ایران» به سود رسید

نماد برتر- شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۴۷ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال سود کسب کرد.


به گزارش نماد برتر- شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.



شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۴۹۱ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.



بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۵۲ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به ۱۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران نیز با افزایش ۶۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال معادل ۷۷ هزار و ۸۶۰ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال محاسبه شد.



"وملی ایران" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۴ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال سود کسب کرد .



شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۲۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال خریداری کرد.