23:19 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2020

ریزش شاغلین بخش ساختمان در بهار امسال
نماد برتر- نتایج یک پژوهش نشان می دهد که تعداد شاغلین بخش ساختمان در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته ۲.۲ درصد کاهش یافته و ریزش ۶۶ هزار نفری نیروی شاغل در این بخش را به دنبال داشته است.
تدوین سند توسعه مشاغل خرد، کوچک و خانگی استان های کشور توسط جهاد دانشگاهی
نماد برتر- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: امید است تا پایان آبانماه کتابچه یا سند توسعه مشاغل خرد و کوچک و خانگی هر استان توسط جهاد دانشگاهی استان ها نهایی و تحویل مدیران کل تعاون استان ها شود و در صورت تایید آنها به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال می شود که ستاد آنرا در قالب کتابچه های ملی تحویل وزارت تعاون می دهد.
آمار تعویض اپراتور توسط کاربران در نیمه اول سال
نماد برتر- از ابتدای سال تا پایان شهریورماه سال جاری، ۵۳ هزار و ۶۷۸ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.
اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند
نماد برتر- شرکت "ولوو" اعلام کرد اولین مجموعه از کامیون های سنگین برقی این شرکت که قادر به طی مسافت 200 مایلی و قیمت قابل رقابت با کامیون های دیزلی هستند، کمتر از دو سال دیگر عرضه می شوند.
تولید تجدیدپذیرها چقدر است؟
نماد برتر- میزان برق تولید شده از منابع انرژی های تجدید پذیر در مهرماه به رقم ۵۰۴۷ میلیون کیلووات ساعت رسید که در این بین سهم تولید انرژی خورشیدی نسبت به سایر انرژی های تجدیدپذیر بیشتر بود.
ایران بیشترین کاربران اینترنتی در منطقه را دارد
نماد برتر- نائب‌رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ایران با ۶۷ میلیون کاربر، بیشترین تعداد کاربر اینترنت در منطقه را دارد.
شرایط بهره مندی از مزایای دوره کارورزی+ مبلغ کمک هزینه
نماد برتر- بر اساس آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی حدود ۱۳۵ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در طرح کارورزی ثبت‌نام کرده‌ و واجد شرایط شناخته‌ شده‌ و ۹۱۲۷ بنگاه مشمول معافیت بیمه ای قرار گرفته اند.
آغاز پیش‌فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز
نماد برتر- در حالی که کمتر از یک ماه از ثبت‌نام و قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش هشت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌گذرد، این خودروساز از صبح امروز (پنجشنبه) برنامه پیش‌فروش خودرو "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک" خود را با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده، به مدت سه روز اجرایی خواهد کرد.
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در مهر  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون در مهرماه ۹۹ را اعلام کرد.
پرداخت حق بیمه کارگر ساختمانی سه ماهه شد!
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی تعیین مهلت سه ماهه برای پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی و مختومه شدن پرونده در صورت عدم پرداخت را به زیان آنها دانست و گفت: در شرایطی که کارگران ساختمانی با نبود کار و بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند و بیمه آنها سهمیه ای است شایسته نیست با یک بخشنامه داخلی حقوق آنها را نادیده بگیریم.
قیمت‌ پاییزه محصولات ایران‌خودرو اعلام شد
نماد برتر- براساس مصوبه شورای رقابت مبنی بر به روزرسانی قیمت‌ محصولات خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار، گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای سه ماهه سوم سال جاری اعلام کرده است.
اگر دنبال کار و نیروی کار هستید بخوانید!
نماد برتر- با آغاز به کار سامانه اشتغال و کسب و کار ایرانیان علاوه بر امکان درج و ثبت اطلاعات شغلی شاغلان و مشاهده و اصلاح سوابق شغلی، زمینه ایجاد فرصتهای کسب و کار برای جوانان جویای کار و جذب نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان فراهم شد.
نابودی ۵۰ درصد منابع زیرزمینی گلستان با افزایش بی‌رویه کشت برنج
نماد برتر- عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: بهترین راهکار در کوتاه‌مدت برای کاهش سرعت از بین رفتن منابع آب‌های زیرزمینی با توجه به کشت بی‌رویه برنج، روی آوردن به روش خشکه‌کاری برنج است.
تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای برخورد با افزایش نرخ پروازها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای خواستار برخورد جدی با افزایش نرخ پروازها برخلاف توافقات این وزارتخانه با ایرلاین ها شد.