13:34 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2020

ویندوزهای خود را برای رفع آسیب‌پذیری به‌روزرسانی کنید
نماد برتر- مایکروسافت ۱۱۲ آسیب‌پذیری را در چندین محصولات خود رفع کرده است و توصیه می‌شود کاربران محصولات مایکروسافت با بررسی محصولات تحت تاثیر آسیب‌پذیری، هرچه سریع‌تر نسبت به به‌روزرسانی محصول خود اقدام کنند.
فیشینگ سایت‌های خارجی در صدر رخدادهای رایانه‌ای
نماد برتر- بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه‌ای در بازه رمانی هفته سوم آبان ماه، مربوط به فیشینگ سایت‌های خارجی بوده است.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
خریداران خانه جلو نمی آیند
نماد برتر- بازار مسکن در چهار روز گذشته با افت تقاضا و افزایش تمایل برای فروش مواجه شده و واسطه های ملکی از کاهش ۵ تا ۱۵ درصد قیمتها از سوی مالکان پول لازم خبر می دهند.
موفقیت در ایجاد اقتصاد مدور با الهام از طبیعت
نماد برتر- نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقتصاد مدور راهی برای ساختن جهانی بدون زباله است، مدل‌های کسب‌وکار مدور، در دهه‌های آینده، ۴.۵ تریلیون دلار فرصت ایجاد می‌کنند و دنیای طبیعی می‌تواند درباره ایجاد اقتصاد مدور راهکارهای موثری ارائه دهد.
چند نفر از جویندگان کار سال گذشته سرکار رفتند؟
نماد برتر- بررسی یافته های یک پژوهش نشان می‌دهد که در سال گذشته ۳۹۱ هزار نفر برای پیدا کردن شغل در کاریابی ها ثبت نام کرده و بیش از ۸۹ هزار و ۵۰۰ نفر شاغل شده و به بازار کار راه یافتند.
قیمت‌گذاری شکر به تولیدکنندگان واگذار شد
نماد برتر- براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه ۱ به ۲، قیمت گذاری شکر تولید داخل توسط انجمن ذیربط و براساس ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت صورت می‌گیرد.
آخرین وضعیت سپرده‌ها و تسهیلات بانکی
نماد برتر- میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به سال گذشته معادل ۳۶.۷ و ۳۵.۵ درصد افزایش یافته است.
انبارهای بورسی آماده پذیرش زعفران تولید سال ۹۹
نماد برتر- مدیریت بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه ای از گشایش انبارهای زعفران نگین و پوشال معمولی جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی محصول تولید سال ۱۳۹۹ از امروز ۲۰ آبان ماه در بورس کالا خبر داد.
رکورد صادرات چین با سریعترین رشد ۱۹ ماه گذشته شکسته شد
نماد برتر- صادرات چین طی ماه گذشته با افزایش ۱۱.۴ درصدی به ۲۳۷ میلیارد دلار رسید که سریعترین رشد ۱۹ ماه گذشته محسوب می شود.
ایران‌خودرو اسامی ۳۰۰۰ منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد
نماد برتر- گروه صنعتی ایران‌خودرو که ثبت‌نام برای پیش‌فروش خودرو دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ را از روز پنجشنبه (۱۵ آبان ماه) آغاز کرده و امروز (یکشنبه) قرعه‌کشی آن را برای تعیین منتخبان انجام داد، اسامی ۳۰۰۰ برنده این خودرو را در سایت فروش خود در پروفایل مشتریان بارگذاری کرده است.
رشد زرد زیبنده در پی ورود آبی ها به کاخ سفید
نماد برتر- با افت ارزش دلار، شاهد رشد قیمت طلا تا محدوده ۱۹۵۰ دلار بودیم تا این فلز ارزشمند معاملات هفتگی خود را با رشد ۳.۹ درصدی به پایان برساند.
افزایش ۷۳ درصدی و شکسته شدن رکورد مصرف دیتا
نماد برتر-یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل از افزایش ۷۳ درصدی درآمدهای عملیاتی خود در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد.
ضریب‌ نفوذ پهن‌باند سیار به ۹۱ درصد رسید
نماد برتر- بر اساس آمار رگولاتوری، ضریب‌ نفوذ پهن‌باند سیار به ۹۱.۰۷ درصد و تعداد اشتراک‌های پهن‌باند سیار به ۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۷۶ اشتراک در سال 1399 رسیده است.
راهیابی شریک تجاری "سپ" به کنفرانس بین‌المللی Design ۲۰۲۰
نماد برتر- یکی از شرکای پرداخت الکترونیک سامان با ارائه مقاله علمی به کنفرانسDesign ۲۰۲۰ مجله معتبر کمبریج‌ پرس راه یافت و اعتماد کاربران به درگاه‌های "سپ" در پلتفرم‌ های جدید مطرح شد.