01:57 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2019

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: فهرستی از گوشی‌های هوشمند پرفروش در سال جاری میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران موبایل در بازارهای جهانی به خرید کدام گوشی‌ها تمایل بیشتری دارند.
فاصله 1.7 میلیون تومانی پروازهای اربعین و گران‌فروشی در روز روشن!
پایگاه خبری راد: در حالی که ایرلاین‌ها تقریبا بلیتی برای پروازهای رفت و برگشت اربعین ندارند و قیمت معدود سفرهای باقیمانده در این ایام به دلیل کم شدن تقاضا برای رفتن به عراق، به حدود 300 هزار تومان تا کمتر از یک میلیون تومان رسیده است، برخی تورهای و سایت‌های فروش بلیت اربعین، نرخ‌هایشان را تا بیش از دو میلیون تومان هم افزایش داده‌اند.
بهترین مینی‌ون‌های ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی‌ون‌های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده‌اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.
خودروهای پاک بی‌ام‌و روی سراشیبی صعود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سرانجام میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی و الکتریکی بی‌ام‌و افزایش پیدا کرده است.
حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
خیالتان از باتری خودرو راحت باشد!
پایگاه خبری راد: تویوتا اعلام کرده که قصد دارد به منظور اعتمادسازی برای مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتری خودروهای برقی و هیبریدی مدل ۲۰۲۰ خود را تغییر و افزایش دهد.
مقایسه قیمت بنزین ایران با کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: در حال حاضر بنزین در کشورهای همسایه ایران با چند برابر نرخ بنزین ایران خرید و فروش می‌شود؛ با این حال بسیاری از مسوولان نفتی و کارشناسان حوزه انرژی بر سر لزوم اصلاح قیمت این فرآورده نفتی اتفاق نظر دارند.
قیمت خانه‌های ۴۰ متری در تهران
پایگاه خبری راد: شهریورماه امسال واحدهای کمتر از ۴۰ متر مربع با ۷۵ درصد رشد قیمت، بالاترین میزان تورم را در بازار مسکن شهر تهران داشته‌اند.
خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی نیسان موتورز قصد دارد شارژ خودروهای برقی خود را با استفاده از انرژی خورشیدی تست و آزمایش کند.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
راه‌اندازی افزونه‌ای برای مقابله با فیشینگ‌های بانکی
پایگاه خبری راد: برای حل معضل فیشینگ اخیرا مرکز ماهر یک سامانه ضدفیشینگ را ایجاد کرده که به‌صورت افزونه روی مرورگر نصب شده و به کاربر هشدار لازم را ارایه می‌دهد.
چرا اجرای سامانه روابط کار به کاریابی‌ها داده نشد؟
پایگاه خبری راد: دبیر کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی کشور از آمادگی کاریابی‌ها برای اجرای طرح سامانه روابط کار و احراز هویت رایگان کارگران و کارفرمایان در این سامانه خبر داد.
صدای پای گوشی مبتنی بر بلاک‌چین می‌آید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که ال‌جی نیز قصد دارد همچون سامسونگ به توسعه و عرضه یک مدل گوشی هوشمند مبتنی بر پلت‌فرم بلاک‌چین بپردازد.
احتیاط کنید؛ خطر اتصال به وای‌فای‌ رایگان!
پایگاه خبری راد: اگرچه اینترنت رایگان به صورت وای‌فای امروزه در مکان‌های عمومی بسیاری یافت می‌شود و مورد استفاده بسیاری از کاربران هم قرار می‌گیرد، اما با توجه به ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک‌های متعددی که این وای‌فای‌ها دارند، باید در در استفاده از آن‌ها احتیاط کرد.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.