03:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2019

نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد+ جدول
پایگاه خبری راد: در پی اعلام خبر افزایش ۲۱ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها، نرخ‌نامه مصوب آن منتشر شد که بر اساس آن حداقل عوارض برای تردد خودروهای سواری در آزادراه باغچه مشهد، بخش فریمان به مبلغ ۱۵۰۰ تومان و حداکثر عوارض برای تردد نفتکش‌ها در آزادراه قم - گرمسار به مبلغ ۱۵۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
صادرات بیش از ۸۵ میلیارد دلار کالاهای غیرنفتی
پایگاه خبری راد: از ابتدای شهریور ماه سال ۱۳۹۶ تا پایان خرداد ماه امسال ارزش صادرات کالاهای غیرنفتی به همراه میعانات گازی بیش از ۸۵ میلیارد دلار بوده است.
درباره هواپیمایی امارات چه می‌دانید؟
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگترین ایرلاین‌های خاورمیانه و جهان به شمار می‌رود که دارای یکی از فعال‌ترین خطوط پروازی در جهان نیز است.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
بررسی وضعیت خدمات الکترونیک در وزارت کشور
پایگاه خبری راد: وزارت کشور ۱۰ مجوز برای ارائه خدمات صادر می‌کند که از این تعداد تنها دو مورد در فرایندی کاملا الکترونیک قرار داشته و هشت مورد دیگر فرایندی غیرالکترونیک دارند.
رکورد دلار مربوط به چه سالی است؟
پایگاه خبری راد: برخلاف ادعای ترامپ، بالاترین سطح ثبت شده دلار مربوط به سال 2019 نیست.
تعداد مشترکان اینترنت سیار از ۶۲ میلیون گذشت
پایگاه خبری راد: تعداد مشترکان اینترنت سیار که از نسل‌های ۳ و ۴ اینترنتی استفاده می‌کنند، تا پایان بهار امسال به بیش از ۶۲ میلیون رسید و ضریب نفوذ ارتباطات سیار را به ۷۴.۸۳ درصد رساند.
بهترین گوشی‌های هوشمند در ژوئن ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را که در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی قابل دسترس کاربران بوده‌اند، را منتشر کرده‌اند.
بهترین اپلیکیشن‌های اتصال تلویزیون هوشمند به گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی و تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت جدیدی تحت عنوان smart mirroring/view قادر خواهند بود به راحتی با یکدیگر متصل شوند و امکان تبادل هم زمان محتوا، فیلم و تصاویر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
چه ویدیوهایی از یوتیوب حذف می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: محتوای برخی از ویدیوهای یوتیوب موجب شده است که لحظاتی بعد از انتشار از پلتفرم این شبکه اجتماعی حذف شوند.
رشد 38 درصدی بازار فروش ساعت‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی با انتشار گزارشی جدید اعلام کرده‌اند که در دومین فصل از سال جاری میلادی ۷.۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در آمریکای شمالی فروخته و عرضه شده است.
بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی در پلت‌فرم فروشگاه گوگل پلی‌استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می‌دهد.
طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برگشت خورد
پایگاه خبری راد: شورای نگهبان به طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیر جاری شبکه بانکی کشور ایراداتی را وارد کرد و آن را به مجلس بازگرداند.
بیشترین دلیل مهاجرت افراد در سال گذشته چه بود؟
پایگاه خبری راد: نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می‌دهد که هشت عامل موجب ترک وطن و مهاجرت افراد در سال گذشته شده که بیشترین و مهم‌ترین دلیل آن پیروی از خانوار بوده است.
 راست و دروغ قطعی اینترنت چیست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که برخی ممکن است قطعی‌های اینترنت را به شبکه ملی اطلاعات نسبت دهند، مسوولان ارتباطی کشور قطعی فیبر را علت موارد این‌چنینی می‌دانند و معتقدند هیچ‌گاه اینترنت مردم برای تست شبکه ملی قطع نمی‌شود.