23:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2019

بیمه بیکاری به کارگر بدون قرارداد تعلق می‌گیرد؟
نماد برتر- در حالی که حفظ امنیت شغلی و داشتن قرارداد کار در قانون مورد تاکید قرار گرفته و موضوعی مهم و حیاتی به شمار می‌رود، بخشی از کارگران شاغل در کارگاهها، فاقد قرارداد موقت هستند که این مساله نگرانی و دغدغه از دست دادن شغل و عدم برخورداری از مزایای بیمه بیکاری آنها را به دنبال داشته است.
سخنرانی روحانی درباره کرونا ، وضعیت ایران ، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و...
نماد برتر- رئیس جمهور درنشست سالانه مجمع سازمان ملل درباره اثر کرونا ، وضعیت مردم ایران در دوران جنگ و شرایط فعلی، تحریم ها ، مذاکره با آمریکا و... نکاتی اعلام کرد.
بورس؛ راه نجات یا چاه سقوط؟
نماد برتر- این روزها در هر جمعی که حضور داشته باشید، از دورهمی‌های خانوادگی گرفته تا جمع دوستان و همکاران، «بورس» محور صحبت‌هاست، چیزی که در عمر ۵۰ ساله‌ی بورس در ایران بی‌سابقه بوده است.
قیمت گوشی های موبایل هوآوی در بازار +جدول
نماد برتر- گوشی موبایل هوآوی ۱۲۸ گیگابایت مدل Y۹ Prime به قیمت ۴ میلیون و ۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
جزییاتی باورنکردنی از لوکس‌ترین خانه‌های اجاره‌ای در تهران
پایگاه خبری راد: همزمان با رشد نسبی خرید و فروش مسکن در شهر تهران شاهد خانه‌های اجاره‌ای هستیم که نرخشان هوش از سر یک اجاره‌نشین خواهد پراند.
پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در هند
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران به تازگی فهرستی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند را در هند منتشر کرده‌اند که نشان‌دهنده تسلط شرکت‌های چینی بر این بازار است.
مثل یک "روح" از گوگل مپ استفاده کنید‍!
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود در اپلیکیشن نقشه گوگل‌مپ از حالت ناشناس (incognito mode) استفاده کنند.
فروش جگووار الکتریکی برای اولین بار کاهش یافت
پایگاه خبری راد: میزان فروش خودروی جگوار آی پیس (Jaguar I-Pace) برای نخستین بار در نوامبر سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.
آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش
پایگاه خبری راد: شرکت‌های مرسدس و بوش آلمان که در حال همکاری روی توسعه فناوری خودران هستند، اعلام کردند که خودروی خودران خود را در شهر سن خوزه آمریکا مورد آزمایش قرار خواهند داد.
بودجه ۵۹۳ هزار میلیارد ریالی وزارت کار در سال آینده
پایگاه خبری راد: در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۵۹۳ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.
خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند!
پایگاه خبری راد: فولکس‌واگن برآورد و اعلام کرده است که ۲۰ درصد از کل فروش آن تا سال ۲۰۲۵ میلادی به خودروهای الکتریکی تعلق خواهد داشت.
بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با توجه به محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت توسعه و تولید این محصولات روی آورده‌اند.
میزان فروش خودرو در بازارهای جهانی چقدر است؟
پایگاه خبری راد: بازارهای جهانی فروش خودرو در بیشتر کشورها و مناطق مختلف جهان با کاهش مواجه شده است.
تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.
اعطای جایزه ویژه معماری سازمانی در دانشگاه شریف
پایگاه خبری راد: سومین همایش ملی پیشرفت‌های معماری سازمانی، ۲۲ آبان‌ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.