09:27 | شنبه 12 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دشتستان

شورای راهبردی منطقه پارس به کمک تأمین تجهیزات بیمارستانی می‌آید
نماد برتر- شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به منظور مشارکت در امر تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه پارس جنوبی، مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به خرید لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری اختصاص داد.
جمعیت ملخ‌های بوشهر در حال افزایش
پایگاه خبری راد: معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: امیدواریم بتوان هجوم ملخ‌ها را مهار کرد، اما در حال حاضر با وجود انجام عملیات مبارزه، سطح و جمعیت ملخ‌ها در حال افزایش است.
جدیدترین قیمت انواع خرما در آستانه ماه رمضان
پایگاه خبری راد: بررسی میدانی از قیمت خرما حکایت از آن دارد که برای تأمین نیاز خرمای ماه مبارک رمضان باید کیلویی ۱۸ تا ۷۰ هزار تومان بنا بر تفاوت نوع این محصول داخلی هزینه کرد.
فراوری خرما؛ صنعتی که نمی‌توان نادیده گرفت...
پایگاه خبری راد: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال تسهیلات به حوزه خرمای استان بوشهر سعی دارد از خام فروشی و فروش محصولات با قیمت پایین جلوگیری کند.
بی‌ثمربودن بهبود بودجه امسال پارکها بدلیل گرانیها
پایگاه خبری راد: امسال با توجه به گرانی تجهیزات، سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در چنین حوزه‌هایی به‌صرفه نیست، مگر آن‌که دولت بابت آن پول بیشتری بدهد.
فلزات اساسی و محصولات شیمیایی پیشرو در معاملات
پایگاه خبری راد: امروز گروه محصولات شیمیایی و فلزات اساسی جزو پیشروها در افزایش قیمت سهم‌ها در بورس بودند. همچنین شاخص کل بورس بیش از ۲۸۰۰ واحد رشد کرد.
 قیمت خرید تضمینی گندم هر چه سریعتر اعلام شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر دولت در اعلام قیمت خرید تضمینی گندم گفت که این نرخ باید پیش از کشت اعلام شود که کشاورزان براساس آن تصمیم‌گیری کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد