18:53 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دشتستان

سهامداران دو بانک و دو شرکت سیمانی به مجمع فراخوانده شدند
نماد برتر- دو بانک انصار و قوامین به همراه دو شرکت سیمانی زمان برگزاری مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه را اعلام کردند.
مردم حال و روز خوبی ندارند /نفت برای خود در بوشهر یک استان ایجاد کرده است
نماد برتر- نماینده دشتستان با اشاره به برخی از مشکلات مردم گفت: مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند.
کارخانجات سیمان استان بوشهر اجازه صادرات ندارند
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کارخانجات سیمان استان بوشهر در صورت عدم تامین نیاز بازار استان، اجازه صادرات سیمان نخواهند داشت.
"سدشت" ۱۵۹۳ ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت صنایع سیمان دشتستان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۵۹۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۴۳ اعلام شده بود، از افزایش ۲۶۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.
رفع موانع بانکی ظرفیت‌های مرزی ایران و عراق در راستای تقویت اقتصاد را فعال می‌کند
نماد برتر- نایب رییس مجلس شورای اسلامی بر توسعه و گسترش مبادلات اقتصادی و تجاری و رفع موانع بانکی میان جمهوری اسلامی ایران و عراق تأکید کرد.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۸ نماد بورسی تا تاریخ ۳۰ مهر ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و... متوقف شدند.
زمان افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "فارس" + مجمع سه شرکت دیگر
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه را برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی، انتخاب اعضا و تصویب صورت های مالی اعلام کردند.
کدام نمادهای بورسی متوقف شدند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۹ نماد تا تاریخ ۱۶ مهرماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه و... متوقف شده اند.
توقف موقت "شاوان" و ۵ نماد دیگر / چهار شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر-با توقف موقت داد و ستد سهام پالایشگاه لاوان و سه شرکت ، چهار سهم دیگر به تابلو معاملات بازگشتند و نماد دو شرکت بورسی هم در پایان معاملات برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.
زمان افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی یک شرکت از دو محل + مجمع پنج شرکت دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده کالسیمین برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از دو محل و مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده پنج شرکت دیگر اعلام شد.
انتقاد نماینده دشتستان از قبض‌های برق نجومی
نماد برتر- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا و نجومی در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
تاثیر عرضه‌های اولیه شرکت‌های تابعه بر سهام«وغدیر»
نماد برتر- مدیر سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر(هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.
عوارض صادرات خرما برداشته شد /برگشت پول صادرکنندگان با ارز آزاد
نماد برتر- نماینده دشتستان با ابراز امیدواری برای بهبود وضعیت بازار خرما، گفت: عوارض صادرات خرما برداشته شده است و ‏‬ برگشت پول صادرکنندگان با ارز آزاد انجام خواهد شد که تأثیر خوبی در تسهیل صادرات خرما دارد.
هزینه‌های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد
نماد برتر- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هزینه های درمان بیماران کرونایی تفاوتی با سایر بیماران ندارد و بیمه سلامت ۹۰ درصد از هزینه دارو و درمان این بیماران که مورد تایید وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه است تعهد نموده‌است.
اعلام وصول سوال از وزیر نفت درباره پارس جنوبی
نماد برتر- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوال از وزیر نفت درباره‌ پارس جنوبی را اعلام وصول کرد.