19:51 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درد

بازار برای گذر از رکود به زمان نیاز دارد
نماد برتر - حافظه بازار نیازمند زمان است تا دوره ریزش شدید را فراموش کند.
خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و چالش های فولاد و معادن
نماد برتر- یکی از مدیران ایمیدرو با انتقاد از خصوصی سازی اشتباه دو صنعت مهم بورس و اقداماتی که منجر به گسست زنجیره فولاد و معادن شده ، چالش های را اعلام و خواهان شفافیت در قیمت گذاری ها شد.
سه عامل برای رشد تدریجی شاخص / احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به سه عامل برای رشد نه چندان پرشتاب شاخص و احتمال افت تا کانال ۱.۲ میلیونی توصیه کرد: در وضعیت فعلی بهتر است خرید بصورت مرحله ای باشد .
کرونای انگلیسی سفرهای مردم را محدودتر می‌کند؟
نماد برتر- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در کشور گسترش یافته و مسئولان وزارت بهداشت هر روز هشدار جدی‌تری نسبت به آینده می‌دهند، باید دید آیا سفرهای مردم در روزهای پیش‌رو و اسفند ماه محدودتر می‌شود یا اینکه تنها رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در شدت محدودیت‌ها اثرگذار خواهد بود؟
پیشرفت۴۰ درصدی طرح ارتقا کیفیت محصولات "شبندر" با اعتبار ۱.۵ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس از پیشرفت ۴۰ درصدی طرح ارتقا کیفیت محصولات سنگین خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح با اعتبار ۱.۵ میلیارد دلار از نیمه سال آینده آغاز می‌شود.
آخرین وضعیت سامانه معاملات بورس + راهکار میانی و علت اختلال هفته قبل
نماد برتر- مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران با اشاره به پیشینه سامانه فعلی، پیگیری همزمان بومی سازی و خرید سامانه خارجی و آغاز راهکار افزایش ظرفیت سامانه ، علت اختلال هفته قبل را توضیح داد.
"فملی" دردسرساز با اصلاح EPS سود هر سهم را ۱۹ درصد بیشتر کرد
نماد برتر- شرکت ملی مس که فردا به عنوان اولین شرکت مشمول اصل ۴۴ ، چهاردهمین سال حضور در بورس را ثبت می کند اقدام به اصلاح EPS سال مالی جاری با افزایش ۱۹ درصدی سود کرد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
امروز بزرگترین شرکت‌های دنیا، شرکت‌های نفتی و معدنی نیستند
نماد برتر- روحانی خاطر نشان کرد: قدرت اقتصادی دیگر در اختیار معادن، نفت، فولاد و... نیست. البته آنها جایگاه خود را دارند، اما امروز فکر و ایده و فناوری به جای معدن نشسته است.
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس و درآمد ۶ برابری از سهام
نماد برتر- سه کارشناس ارشد با اشاره به پیش بینی درآمد دولت از افزایش ۶ برابری مالیات از سهام در لایحه بودجه، تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس ارایه کردند .
ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورها است
نماد برتر- رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورهایی است که می‌خواهند مسیر تعامل را برگزینند، اظهار داشت: امروز توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه هستیم و به هیچ عنوان از روی کار آمدن بایدن ذوق زده نیستیم اما از رفتن یاغی‌ترین و قانون‌شکن‌ترین فرد در آمریکا خوشحال هستیم.
سودهای تصادفی؛ بلای جان نوسرمایه‌گذارانِ بدون دانش
نماد برتر- هومن عمیدی دستیابی سرمایه‌گذارانِ جدید به سودهای تصادفی را عاملی برای گرفتار شدن بیشتر آنان در گرداب سرمایه‌گذاریِ بدون دانش ارزیابی کرد.
مدیرعامل فراری کناره گیری کرد
نمادبرتر- جان الکان به عنوان مدیرعامل جدید فراری انتخاب شد.
درخواست وزیر اقتصاد برای تسریع مراحل واگذاری سرخابی‌ها در فرابورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد خواستار تسریع در انجام مراحل نهایی تهیه مستندات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای طرح در شورای پذیرش فرابورس شد و ابراز امیدواری کرد: این وعده دولت دوازدهم به زودی محقق شود.