07:57 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استعلام

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی
نماد برتر- معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده‌ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و... به صورت روزانه اجرا می‌شود.
راه‌اندازی استعلام کرونایی مسافران جاده‌ای +جریمه متخلفان
نماد برتر- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از روز گذشته استعلام کرونایی آنلاین مسافران جاده‌ای از طریق اتصال به سامانه و وب سرویس معرفی شده از سوی وزارت بهداشت انحام میشود.
دریافت خدمات غیرحضوری پیشخوان دولت با اپلیکیشن شرکت بورسی
نماد برتر- امکان دسترسی به سامانه پیشخوان هوشمند از امروز برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی از طریق اپلیکیشن سکه به‌پرداخت ملت فراهم شد.
جزییات استعلام کرونایی‌ها برای صدور بلیت هواپیما
نماد برتر- معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از اتصال کامل سیستم‌های فروش بلیت هواپیما و همه مراحل پذیرش و سوار شدن مسافران در فرودگاه‌های کشور به سامانه وزارت بهداشت و استعلام مبتلایان به کرونا خبر داد.
تولید محصولات صنعتی ذوب‌ آهن از ۷ به ۱۵ درصد افزایش یافت
نماد برتر- معاون بهره برداری ذوب آهن از افزایش ۸ درصدی تولید محصولات صنعتی در سال جاری و صادرات ۴۵ تا ۵۰ درصد محصولات خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تیرآهن های سنگین توسط این شرکت تولید می شود.
ابعاد تازه از واردات ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی بوش/ ترخیص متوقف شد
نماد برتر- آن طور که معاون فنی گمرک ایران اعلام کرده، ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی برند بوش که در زمان ممنوعیت وارد شده بود، به دلیل ایرادات وارده متوقف شد.
مسافرت بدون ارائه نتیجه آزمایش کرونا ممنوع شد / زمان اجرا
نماد برتر- معاون وزیر بهداشت از ممنوعیت هرگونه جابجایی مسافر از طریق هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه آزمایش کرونا از ۲۸ آبان خبر داد.
رد شائبه تعلل در صدور مجوز و آخرین وضعیت تاسیس شرکت های جدید کارگزاری
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس ، شائبه تعلل در صدور مجوز نهادهای مالی را رد کرد و آخرین وضعیت پیش نویس دستورالعمل تاسیس شرکت های جدید کارگزاری را اعلام کرد.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
بازگشت دو میلیارد سهم ونیکی به بانک تجارت
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، از دستور قضایی جهت اعاده بیش از دو میلیارد سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (ونیکی) به بانک تجارت و اثر مهم آن بر حقوق سهامداران این بانک خبر داد .
ادامه حواشی ترخیص کالا/ این بار مناقشه ۲۰ میلیارد دلاری!
نماد برتر- ظاهرا قرار نیست حواشی پیرامون کالاهای دپو شده و ترخیص آن از گمرک و بنادر تمام شود و بار دیگر بین دستگاه های مربوطه اختلاف نظرهایی در رابطه با تامین ارز و ترخیص کالا وجود دارد؛ این بار برای تامین ارز ۲۰ میلیارد دلاری که بانک مرکز مدعی آن شده ولی گمرک مستندات آن را خواسته است.
استعلام مدارک دانشگاهی با داشتن شماره ملی افراد فراهم شد
نماد برتر- استعلام اصالت مدارک دانشگاهی با در اختیار داشتن شماره ملی و شناسنامه افراد قابل مشاهده است و به گفته دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حل معضل مدارک تحصیلی جعلی و اصلاح فرآیند گواهی اصالت مدارک اقدامی دیگر در اجرای دولت الکترونیکی و شفافیت است. شاید دیگر کسی نتواند با مدرک جعلی در جایی ثبت‌نام کند.
سیاست هایی برای متنوع سازی ابزارهای تامین مالی
نماد برتر- معاون وزیر صمت گفت: برای دستیابی به اهدافی همچون متنوع‌سازی ابزارهای تأمین مالی، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی بیشتر باید ۸ سیاست اجرا شود.
مبلغ و تضمین‌های وام کرونا ویژه گردشگری اعلام شد
نماد برتر- به دنبال تصویب تسهیلات جدید حمایت از گردشگری از مبلغ ۱۶ تا ۹۰۰ میلیون تومان، معاون گردشگری مبلغ وام هر یک از گروه‌های شغلی گردشگری و تضمین‌ها و وثیقه‌های مورد نیاز برای دریافت این وام را اعلام کرد.
علت رسوب برنج‌های وارداتی در گمرک
نماد برتر- بانک مرکزی علت اصلی رسوب برنج‌های وارداتی در گمرکها و بنادر کشور را ترخیص درصدی کالا توسط گمرک، بدون داشتن تخصیص ارز و کد رهگیری برای ثبت‌ سفارش مرتبط با آنها اعلام کرد.