14:57 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

برنامه‌های وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو
نماد برتر- معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های وزارتخانه متبوعش برای ساماندهی بازار خودرو را تشریح کرد.
رسوخ قطعات ایران ساخت به صنعت خودروسازی
نماد برتر- تامین مواد اولیه خطوط پرسی، تولید قطعات و انواع ابزار خودرو از جمله اهدافی است که یک شرکت دانش‌بنیان به دنبال تحقق آن بوده و در حال حاضر محصولاتی را به صنعت خودروسازی ارائه کرده است.
امپراطوری ارز بر میلیون‌ها تن کالای دپو شده
نماد برتر- میلیون‌ها تن کالا از کالاهای مورد نیاز مردم تا واسطه‌ای و مواد اولیه تولید در گمرک و بنادر دپو شده و با وجود مصوباتی که بارها برای تسهیل ترخیص‌ آنها در دستور کار قرار گرفته با موانعی مواجه است؛ تامین ارز همواره در راس موانع ترخیص کالا قرار داشته است.
۳۲ شرکت بورسی بازارگردان‌دار شدند
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۳۲ شرکت در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
بازارگردانی سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس ، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سایپا و ۱۰ زیرمجموعه، بورس تهران، گل گهر و ۱۲ شرکت دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه شروع شد .
موفقیت محققان در ارائه خدمات خنک‌کاری توان توربین‌های گازی
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به ارائه خدمات خنک‌کاری هوای ورودی به واحدهای توربین گازی برای بازیابی توان از دست رفته این واحدها در ایام و فصول گرم سال شده‌اند.
فاکسکان به اندروید خودروهای برقی تبدیل می‌شود
نماد برتر- شرکت تایوانی فاکسکان که تولیدکننده گوشیهای آیفون اپل است، پلتفرمی را جهت کمک به شرکتهای خودروسازی برای ساخت خودروهای برقی عرضه کرده است.
ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.
تبعات تحریم بانک های ایرانی بر صنایع بورسی و غیر بورسی
نماد برتر- دو کارشناس اثر تحریم بانک های ایرانی بر صنایع بورسی و غیر بورسی ، صادرات و واردات ایران را تحلیل کردند .
ارایه خدمات مکان‌محور برای شکستن زنجیره شیوع کرونا ادامه دارد
نماد برتر- همزمان با موج سوم ویروس کرونا و از سرگیری محدودیت‌های تردد در سطح شهر، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای خدمت‌رسانی مطمئن و رفع نگرانی‌های مشتریان، از تنوع خدمات غیرحضوری خود در سراسر کشور خبر داد.
۹ طرح "فولاد" تا سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود / بومی سازی ۸۲۰ قطعه
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه و معاون ایمیدرو از بومی سازی ۸۲۰ قطعه و تجهیز استراتژیک در نیمه اول سال و تکمیل ۹ طرح به ارزش ۹۲۱.۵ میلیون یورو و ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۲ خبر دادند.
شرایط واردات کامیون اعلام شد
نماد برتر- شرایط واردات کامیون‌های حداکثر سه سال کارکرده براساس مصوبه هیات وزیران به گمرک برای اجرا ابلاغ شده است.
 تولید خودروی برقی تا ۱۸ ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد، متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته‌ایم و درصدد هستیم تا طراحی‌های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی و نه کپی‌کاری کنیم.
اوضاع اظهارنامه های گمرکی/ حواشی خودروها به اینجا هم رسید
نماد برتر- طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران اظهارنامه های وارداتی ترخیص شده در نیمه اول امسال با کاهش ۱۷ درصدی همراه بوده است.
بیش از ۴۵۰ میلیون دلار کالا از استان مرکزی صادر شد
نماد برتر- مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: در ۶ ماهه سال جاری میزان صادرات کالای غیرنفتی استان مرکزی به بیش از ۴۵۰ میلیون دلار رسید.