10:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بنادر

وضعیت قیمت سوخت و بلیت شناورهای مسافری در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: معاون امور دریایی سازمان بنادر دریانوردی آخرین وضعیت قیمت سوخت شناورهای مسافری و باری و نیز قیمت بلیت شناورهای مسافری را در سال ۱۳۹۸ تشریح کرد.
پلمب سوخت در مرز بازرگان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مدتی است در مرز بازرگان پلمب سوخت انجام می‌شود، اظهار کرد اما ترک‌ها علاقمند هستند که در ایران سوخت‌گیری و مابه‌التفاوت آن را پرداخت کنند.
سوخت ناوگان ایران در ترکیه تأمین می‌شود؟
پایگاه خبری راد: قرار بر این است که مسائل مهم حوزه حمل و نقل بین ایران و ترکیه در سطح وزیر راه ایران و وزیر حمل و نقل ترکیه مورد مذاکره قرار گیرد.
سرنوشت نهاده‌های خوراک دام و ارز به هم گره خورده؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز کارخانه‌های خوراک دام طیور و آبزیان مازندران گفت: تامین نهاده‌های خوراک دام و طیور درصدر مشکلات این واحدهای تولیدی در مازندران قرار دارد.
ونزوئلا واردکننده نفت شد
پایگاه خبری راد: تولید نفت در ونزوئلا به رکورد پایین جدیدی سقوط کرد و این کشور را که صاحب بزرگترین ذخایر نفت جهان است، برای نخستین بار در پنج سال اخیر به واردات واداشت.
رشد ۶۲ درصدی ارزش صادرات غیر نفتی بوشهر به قطر
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از رشد 62 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی گمرکات بوشهر به قطر در سال گذشته خبر داد.
قیمت سوخت یقه کشتی‌های ایرانی را می گیرد؟
پایگاه خبری راد: عدم تولید سوخت سنگین با سولفور نیم‌ درصد (سوخت کم سولفور) با توجه به تکلیف کشتی‌ها مبنی بر استفاده از سوخت مذکور از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی، هزینه‌های مالی بسیاری را به همراه خواهد داشت.
ضرورت جابه‌جایی روستاهای در معرض زمین‌لغزش
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: روستاهایی که در منازل آن از مصالح ناپایدار استفاده شده است و در معرض زمین لغزش قرار دارند، باید جابه‌جا شوند که در این راستا بنیاد مسکن، بخشدار یا فرماندار اقداماتی را انجام دهند و روستاها با استفاده از مصالح پایدار احداث شوند.
شرط پرداخت تسهیلات به مدیران سازمان‌ها و مقامات رده بالا
پایگاه خبری راد: در سال جاری پرداخت هر گونه تسهیلاتی به مدیران سازمان‌ها از محل منابع آن‌ها مشروط به این است که باید همانند سایر کارکنان دستگاه مربوطه بوده و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آن به اطلاع عموم برسد.
اجرای بسته جامع تامین تجهیزات بندری در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: معاون مهندسی و توسعه امور زیربنای سازمان بنادر و دریانوردی از اجرای بسته جامع تامین تجهیزات بنادر در سال ۱۳۹۸ خبر داد.
دغدغه اصلی بنادر ایران در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: همه کشتی‌های دنیا از سال ۲۰۲۰ مکلف هستند که از سوخت سنگین با سولفور نیم درصد استفاده کنند؛ مسئله‌ای که می‌توان از آن به عنوان مهم‌ترین دغدغه دریایی ایران تا آغاز سال میلادی ۲۰۲۰ نام برد.
تمامی شماره تماس‌های مورد نیاز سفرهای نوروزی
پایگاه خبری راد: تمامی مسافران در ایام نوروز می‌توانند از طریق مبادی مختلف ارتباطی، از وضعیت تردد خود مطلع شوند.
سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل می‌کنیم
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در پیام نوروزی خود اعلام کرد: امیدوارم سال ۱۳۹۸ با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه‌گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل شود.
الحاق بنادر و شهر چابهار به منطقه آزاد
پایگاه خبری راد: با تصویب توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی - صنعتی کشور، شهر چابهار، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، شهر جدید تیس و اراضی مورد نیاز برای صنایع سنگین به محدوده منطقه آزاد چابهار ملحق می‌شود.
از ردپای سانچی‌ و سقوطِ یاسوج تا افزایش قیمت‌ بلیت‌های مسافری
پایگاه خبری راد: در سال ۱۳۹۷ شاهد رشد قیمت بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما بودیم و علت سانحه سانچی و علت‌های احتمالی سقوط هواپیمای آسمان مشخص شد، هرچند در خصوص علت نهایی پرواز تهران-یاسوج کماکان ابهام وجود دارد!