17:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بدون

سود «سفارس» دوبل شد
نماد برتر - به مدد افزایش نرخ سیمان و بهبود فضای کسب سود در بازار سرمایه در ابتدای سال 1399، «سفارس» توانست 108 درصد بر سود خود بیافزاید.
بحران های مرغی را کاهش دهید!
نماد برتر - انتظار ما از دولت آینده این است که چالش ها و بحران های پیش و روی این صنعت را با بهره گیری از امکانات بالقوه، بالفعل به کمک فعالان این بخش و با استفاده از نظرات کارشناسی آنها به فرصت تبدیل کند.
افت 12 درصدی نرخ فروش برای «شپدیس»
نماد برتر - کل فروش ۸ ماهه شرکت به ۱۲۱ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال رسیده که ۱۶۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته محسوب می‌شود.
تسعیر ارز به روش «بانک ملت»
نماد برتر - بر اساس آخرین گزارشات مالی منتشر شده، تراز مالی بانک ملت ۶.۴ میلیارد دلار است.
شفاف سازی به سبک بیمه ملت
نماد برتر - شرکت بیمه ملت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها 975 درصد افزایش سرمایه می دهد.
راهکارهای ارائه‌شده برای بهبود وضعیت بازار سرمایه اثرگذار نیست
نماد برتر - تمام این اتفاقات با خو‌ش‌بینی به احیای برجام و لغو تحریم‌ها رخ داده و چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیتی ایجاد شود که توافق احتمالی زیر سوال برود، قاعده بازی در بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی هم تغییر خواهد کرد.
کووید 19 در راه فضا!
نماد برتر - چین در تلاش برای رقابت با ایستگاه فضایی بین‌المللی با موفقیت اولین بخش اصلی ایستگاه فضایی خود را در مدار نزدیک زمین پرتاب کرد.
کاهش مجدد قیمت طلای جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی کاهش یافت و در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته قرار گرفت.
کاهش قیمت دلار
نماد برتر - ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش پیدا کرد.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
ابلاغیه شما 4 ماه دیرتر به دست ما رسید!!!
نماد برتر - گمرک ایران می گوید وزارتخانه صمت مصوبه مربوطه را برای بار اول حدود چهارماه بعد از تصویب به گمرک ابلاغ کرده است، در حالی که می توانست مانند مصوبه اخذ عوارض صادرات مرغ در همان زمان و بلافاصله برای اجرا ابلاغ کند.
ارزش 126 هزار میلیاردی صنعت غذا در بورس
نماد برتر - رئیس هیات مدیره تعاونی تولید کنندگان محصولات غذایی با بیان اینکه در صنعت غذایی مطلوب‌ترین شرایط را بخش محصولات کشاورزی به خود اختصاص داده است گفت: ارزش بازار سهام شرکت‌های غذایی به بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.
زیان‌دیدگان؛ ضرر مضاعف می کنند!
نماد برتر - یک کارشناس بازارهای مالی، از زیان دیدگان بورس درخواست کرد برای پیشگیری از زیان‌های بیشتر، بدون مطالعه و آموزش، وارد بازارهای مالی دیگر از جمله ارزهای دیجیتال نشوند.
دومین صعود متوالی دلار
نماد برتر - ارزش دلار جهانی در مقابل بیشتر رقبا برای دومین روز متوالی بالا رفت.
برگشت تراکنش‌های بدون کد و شناسه ملی از امروز
نماد برتر - از امروز تراکنش‌های بدون کد ملی شخص حقیقی و شناسه ملی شخص حقوقی در «پایا» برگشت می‌خورد.