08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

علت تداوم اعتراضات راننده‌های کامیون چیست؟
پایگاه خبری راد: از ماه‌های ابتدایی امسال که یکی از بخش‌هایی که همواره نسبت به وضعیت اقتصادی خود ناراضی بوده و برای بهبود سطح معیشتی‌شان تلاش کردند، راننده‌های کامیون بوده‌اند، راننده‌هایی که حالا بار دیگر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اعتراضات‌شان به گوش می‌رسد.
علت کمبود میوه در بازار یزد مشخص شد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد روند غیرقابل قابل پیش‌بینی قیمت میوه را متاثر از صادرات کنترل نشده‌ آن عنوان کرد و گفت: کاهش توان خرید میوه و کاهش تولیدات کشاورزی از دیگر عوامل موثر در این مورد است.
کارخانه‌های شالیکوبی که برنج را از بین می‌برند!
پایگاه خبری راد: مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: کشاورزان بیشتر راغب هستند، برنج مزارعشان را در واحدهای شالیکوبی سفید کنند که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشند.
توزیع سبدهای کالا آغاز شد + جزئیات
پایگاه خبری راد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت نقدی سبد غذایی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.
حمل بار در سطح شهر با خودروهای خودران شرکت "رنو"
پایگاه خبری راد: شرکت "رنو"، از خط حمل بار جدیدی رونمایی کرده است که در آن، از خودروهای خودران استفاده می‌شود.
جو روانی دلیل مشکلات بازار باطری
پایگاه خبری راد: در باطری های ساخت داخل، بازار بیشتر از اینکه کمبود داشته باشد، جو روانی کمبود را حس می کند و همین جو روانی، باطری برخی خودروها را مانند ارز و طلا با ارزش کرده است.
نبود بازارهای سرمایه گذاری قوی دلیل تنش در بازار خودرو
پایگاه خبری راد: کشورهای بزرگ جهان برای جذب نقدینگی جامعه از گزینه های مختلفی همانند تعاونی ها، سرمایه گذاری های کلان در حوزه معدن، تولید و صنایع «های تک» استفاده می کنند کاری که در کشور ما حتی بر روی آن فکر هم نشده است.
روز به روز سفره کارگران خالی‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: عضو هیأت مدیره مجمع عالی کارگران ایران با بیان این‌که سونامی افزایش قیمت محصولات در بازار، زندگی را برای کارگران دشوار کرده است، گفت: روز به روز سفره کارگران خالی‌تر می‌شود و به هیچ عنوان مزد و مزایای کارگران جوابگوی مخارج آن‌ها نیست.
پارتی‌بازی برای مدیران؛ هزینه برای خانواده‌ها!
پایگاه خبری راد: یکی از هزینه‌های اصلی فصل آغازین مدارس برای خانواده‌ها تهیه لباس فرم است که به گفته رئیس اتحادیه خیاطان تهران، مدارس و آموزش و پرورش مسیر اشتباهی را طی و هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کنند. این در حالی است که حجم قابل‌توجهی از سفارش‌های دوخت این لباس‌ها به خیاطی‌های بدون مجوز ارائه می‌شود و این موضوع به دلیل ارتباطات مدیران مدارس صورت می‌گیرد.
وضع خدمات پس از فروش خودروها چه می شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد پس از سونامی افزایش قیمت خودروهای وارداتی و داخلی باید در انتظار سونامی در حوزه خدمات پس از فروش باشیم که به علت وارد نشدن قطعه مورد نیاز خودروهای وارداتی و خودروهای داخلی با عمق ساخت داخل زیر 20 درصد رخ خواهد داد.
استان یزد در وضعیت فوق بحرانی منابع آبی/توسعه کشت در دشت‌های ممنوعه
پایگاه خبری راد: مدیر عامل آب منطقه‌ای یزد گفت: توسعه کشت در دشت‌های ممنوعه همزمان با کاهش چشمگیر ارتفاع منابع آبی سفره‌های زیرزمینی این مناطق در 40 سال گذشته از دیگر موارد بحرانی شدن آب در استان است.
15 سال انتظار برای صیادی در اقیانوس هند...
پایگاه خبری راد:مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: نبود اعتبار برای لایروبی اسکله های صیادی تیس، 7 تیر چابهار، رمین، برق‌رسانی و بهسازی نشدن برخی اسکله‌ها و صادر نشدن مجوز برای 3000 تا 4000 قایق با گذشت بیش از 15 تا 20 سال از مشکلات حوزه شیلات در چابهار و کنارک است
کبابش نیست اما سماقش هست
پایگاه خبری راد: مدیر جهاد کشاورزی سردشت از تولید سالانه 800 تن سماق در این شهرستان خبرداد.
وقتی لباس کهنه مدرسه عزیز می‌شود
پایگاه خبری راد: شهریور که می‌شود بوی مهر و فصل مدارس به مشام می‌رسد؛ والدین و دانش‌آموزان برای آماده شدن در سال تحصیلی جدید جنب و جوش دارند و هر خانواده با توجه به توان مالی خود در تدارک خرید وسایل مورد نیاز برای یک سال تحصیلی هستند.
اعطای وام جدید 20 میلیونی به فرهنگیان/افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن
پایگاه خبری راد: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: بزودی تفاهمی با بانک مهر ایران برای اعطای وام های 20 میلیونی قرض الحسنه به فرهنگیان خواهیم داشت.