23:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

فیس‌بوک یک دروغگوی خیانت‌کار است!
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات فعال در بخش مقررات رایانه و فضای مجازی نیوزلند فیس‌بوک را به دروغگویی و کمک به تروریست‌های جهان متهم کرد.
پولی برای مبارزه با یورش ملخ به مزارع خراسان‌شمالی نیست
پایگاه خبری راد: مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: هیچ پولی برای مبارزه با یورش ملخ به مزارع نداریم.
درخواست نیازآذری به خاطر تصفیه‌خانه آب شرب بابل
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: شهر بابل نوروز کم آبی را تجربه کرد. بخش وسیعی از مردم شهر با قطع آب شرب مواجه شدند. از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که وعده تصفیه خانه آب شرب بابل را اجرایی کنند.
هوش مصنوعی و امنیت کنسرت‌های موسیقی
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری بر این باورند که فناوری هوش مصنوعی قادر است کمک بسزایی به تأمین امنیت برگزاری رویدادهای مختلف نظیر کنسرت‌های موسیقی کند.
سلاح نفتی آمریکا با ژئوپلیتیک انرژی چه کرد؟
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا اخیراً اعلام کرده که در دو ماه آخر سال ۲۰۱۸ منطقه گلف کاست صادرات نفت بیش‌تری در مقایسه با وارداتش داشت که نشان می‌دهد تولید نفت این کشور در سال‌های اخیر تا چه حد متحول شده است.
به وزارت صنعت اختیارات خاص داده شود
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران تاسیس صندوق بیمه و بانک‌های خاص برای بخش صنعت را از جمله راهکارهای رونق تولید عنوان کرد و گفت که با توجه به اینکه در حال حاضر تحریم‌ به صنایع و تولید کشور حمله کرده، باید به وزارت صنعت، معدن و تجارت اختیارات خاص داده شود.
انتقاد مجدد ترامپ از بانک مرکزی آمریکا
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ گفت بانک مرکزی آمریکا با افزایش نرخ بهره مرتکب اشتباه شده است.
هنوز گزینه حمله سایبری به فیس‌بوک روی میز است
پایگاه خبری راد: برخی از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که هنوز احتمال حمله سایبری در قطعی و اختلالات گسترده‌ای که هفته پیش در فیسبوک و اینستاگرام به وجود آمد، به قوت خود باقیست.
اصلی‌ترین دغدغه‌های جهان نفت در سال ۹۸ چه خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: بازار جهانی نفت سال گذشته با رویدادهای مهمی شامل توافق اوپک پلاس، جنگ تجاری آمریکا و چین، تنش‌های ژئوپلیتیکی در اقصی نقاط جهان، تحریم‌های واشنگتن علیه ایران و ونزوئلا، رشد بی وقفه تولید نفت شیل آمریکا و نگرانی‌ها پیرامون کندی رشد اقتصاد جهانی مواجه شد و از آنها تأثیر پذیرفت.
از فیلتر تلگرام تا قیمت گوشی که بالا رفت و پایین نیامد
پایگاه خبری راد: افزایش چند برابری قیمت گوشی با افزایش نرخ ارز و سودجویی فروشندگانی که علی‌رغم دریافت ارز دولتی، کالاها را با نرخ ارز آزاد به فروش رساندند و فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام که موجب رشد پیام‌رسان‌های بومی شد را می‌توان در شمار مهم‌ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۷ دانست.
توصیه جدید پزشکان درباره آسپرین
پایگاه خبری راد: اگر شما فرد سالمند و سالمی محسوب می‌شوید برای کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و قلبی از روش قدیمی مصرف روزانه دوزهای پایین آسپرین استفاده نکنید.
بنز و بی‌ام‌و ارزان شدند
پایگاه خبری راد: خودروسازان آلمانی نظیر مرسدس بنز و بی‌ام‌و تحت تأثیر تصمیم جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودروهای خود در این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
دفاع نماینده آمریکا از سلطه طلبی تجاری
پایگاه خبری راد: نماینده تجاری آمریکا در اظهاراتی در سنای این کشور، اعلام کرد واشنگتن و پکن ممکن است در هفته‌های نهایی مذاکرات برای رسیدن به توافق و پایان دادن به اختلافات تجاری خود باشند.
رشد مسکن پایین‌تر از بازارهای رقیب
پایگاه خبری راد: ارزیابی رشد یک‌ساله سه بازار رقیب یعنی مسکن، سکه و ارز نشان می‌دهد، مسکن از دو بازار دیگر جا مانده و با وجود رشد ۸۰ درصدی قیمت طی ۱۰ ماهه ۱۳۹۷ دقیقاً به همین میزان از سکه و ارز عقب مانده است.
هیاهویی که ۳۵ سال است نخوابیده
پایگاه خبری راد: قانون بانکداری بدون ربا در شهریورماه سال ۱۳۶۲ تصویب و اجرای آن از ابتدای فروردین سال ۱۳۶۳ آغاز شد که محور اصلی آن حذف ربا بود از این‌رو حداقل سود تضمین شده و کارمزد ثابت، جای نرخ بهره را گرفت و سپرده‌های قرض‌الحسنه و عقود متعدد اسلامی در نظام بانکی پدید آمد.