09:22 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاغذ

سهامدارن «شستا» می فروشند!
نماد برتر - سود‌های غیرعملیاتی ناشی از فروش‌های بلوکی و عمدتا معاوضه‌ای که تنها سود‌هایی کاغذی و البته غیر قابل تقسیم را در صورت‌های مالی این شرکت‌های سرمایه‌گذاری نمایان می‌کند.
بیمه شده‌ها از خدمات شرکت‌های خلاق بهره‌مند شدند
نماد برتر- یک شرکت خلاق موفق شده است به چند میلیون بیمه شده، در حوزه درمان خدمات ارائه کند.
سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ۲ برابر شد/ آلمان‌ها صدرنشین شدند
نماد برتر- در ۱۱ ماهه پارسال حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبلش ۱۱۳ درصد افزایش داشته و آلمان، چین، کانادا، اتریش و ترکیه بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در کشور انجام داده‌اند.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
گرانی کم بود، محدودیت واردات هم اضافه شد!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از اضافه شدن سه مشکل جدید در زمینه تامین مواد اولیه تولید پوشاک خبر داده که از جمله آن محدودیت واردات مواد اولیه‌ای است که تولید داخل آن به اندازه نیاز نیست.
پایان خوش فصل اول «چکاپا»
نماد برتر - صنایع کاغذ پارس که پس از خصوصی‌سازی در مدار رشد و سودآوری قرار گرفت، 3 ماهه نخست سال مالی خود را با رشد مطلوب سودسازی به پایان رساند.
اعلام زمان مجمع ۵ شرکت با دستور افزایش سرمایه
نماد برتر - پتروشیمی بازار پایه ای به همراه ۶ شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
حسابرس ضعف «چکاپا» را تایید کرد!
نماد برتر - در حالی که در بسیاری از نماد‌های حبابی بازار شاهد تشکیل صف فروش‌های سنگین هستیم، ظاهرا خبری از گره‌های معاملاتی برای روان‌سازی معاملات در این نماد‌ها نیست.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
«چکاپا» از صعود بازماند
نماد برتر- «چکاپا» سال مالی 99 خود را با افت سودآوری به پایان رساند اما؛ امید دارد در سال مالی جاری مجددا به روند صعودی بازگردد.
شستا و بورس کالا تفاهمنامه همکاری امضا کردند / سه محور اصلی
نماد برتر- قائم مقام بورس کالا از امضای تفاهمنامه همکاری با شستا در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک به بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت اقتصاد ملی خبر داد.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو سرمایه گذاری استانی، دو قندی و ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۳۵ هزار و ۱۵۱ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو سرمایه گذاری استانی ، دو شرکت قندی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
واردات کالاهای جدید با سقف۵۰۰ هزار دلاری و حذف محدودیت برای چند صنعت
نماد برتر- مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت از تعیین سقف ۵۰۰ هزار دلاری برای واردات کالاهای جدید و حذف محدودیت برای چند صنعت خبر داد.
۵۵ شرکت دیگر پیش بینی سود ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند
نماد برتر- ۵۵ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله فولاد مبارکه و ۱۳ شرکت یک صنعت ، پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری را در محدوده ۸ تا ۱۱۰۹۷ ریالی اعلام کردند.