21:29 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاغذ

ثبت اختیاری چک از امروز در سامانه صیاد اپلیکیشن ۷۲۴ آغاز شد
نماد برتر- اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با اجرای آزمایشی طرح ثبت چک در سامانه صیاد از امروز به شهروندان فرصت تجربه و یادگیری این سامانه را می دهد.
تعلیق نماد شرکت غایب برای ۱۰ روز کاری دیگر تمدید شد + دلیل
نماد برتر- تعلیق نماد شرکت بورسی که از ۲۴ آذر با شفاف سازی درباره قرارداد خرید ۵ هزار تن کاغذ با عدم برطرف شدن ابهامات در اطلاعات منتشره تا ۲۴ دی تمدید شد.
ارزیابی مدیرعامل "کچاد" از آینده شرایط و قیمت مواد معدنی / انقلاب در معدنکاری
نماد برتر- مدیرعامل چادرملو با ارزیابی شرایط و قیمت مواد معدنی در سال ۲۰۲۱ گفت: برنامه‌ وزیر صنعت جهت ابطال پهنه‌های بلاتکلیف بسیار اثر بخش بوده و درصورت اجرای کامل، انقلابی در عرصه معدنکاری ایجاد می شود.
۱۲ نماد بورسی و فرابورسی مشمول توقف نماد شدند
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی به دلایل رشد بیش از ۵۰ درصدی، ظن دستکاری یا اعلام رویدادی مهم بسته شد .
۷ مرحله افزایش سرمایه ۸ ماهه شرکت ها و چند سئوال از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام ۷ مرحله مختلف افزایش سرمایه شرکت ها و طی زمان حدود ۶ تا ۸ ماهه ، چند سئوال از سازمان بورس مطرح کرد.
کدام کالاها بیشتر احتکار شدند؟
نماد برتر- طی اّبان ماه سال جاری، ۳۰۱ انباردار متخلف به اتهام اختفاء، احتکار و عدم اعلام موجودی کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و به طور کلی بعد از ابلاغ شیوه نامه بازرسی از انبارها تاکنون، کالاهای اساسی شامل برنج، چای، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ، تجهیزات پزشکی و انواع شوینده و بهداشتی بیشترین ارزش ریالی کالای مکشوفه در استان‌ها را تشکیل می‌دهد.
رشد فروش آذرماه "چکاوه"
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه در آذر ماه امسال ۲۳۸ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ از رشد ۱۲ درصدی بررخوردار است.
کنترل فساد و شفاف‌سازی عملکرد از شروط حکمرانی مطلوب بازارسرمایه
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حکمرانی مطلوب در بازارهای مالی شروط و رعایت نکاتی چون دسترسی یکسان سهامداران به اطلاعات، کنترل فساد و جلوگیری از رانت الزامی است.
«گدنا» کوتاه نمی‌آید
نماد برتر- شرکت‌های کوچک بازار سهام همانند «گدنا» به سبب سازوکار معاملات، با اندک سرمایه می‌توانند رشد فزاینده‌ای را تجربه کنند که کمتر در شرکت‌های بزرگ کشور شاهد هستیم.
انتقال بودجه از اتاق دربسته به اتاق شیشه ای /چابکی دولت با  فروش سهام در بورس
نماد برتر- رئیس جمهور بودجه ۱۴۰۰ را یک بودجه راهبردی خواند و با برشمردن پیام های مهم این بودجه تاکید کرد که اساس این بودجه اعلام شرایط مناسب‌تر اقتصادی برای سال ۱۴۰۰ است.
قرار است لاستیک ارزان شود؟
نماد برتر- در پی برخی نقل‌قول‌های اخیر مبنی بر احتمال کاهش قیمت تایرهای خودرو (پس از تصویب افزایش ۵۰ درصدی) در پی کاهش نرخ ارز، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر ضمن رد این موضوع با تشریح عوامل موثر بر قیمت تایرها، فشارهای وارده برای ثابت نگه داشتن قیمت‌ها را عاملی برای از بین رفتن انگیزه سرمایه‌گذاران این حوزه و توقف تولید می‌داند.
آمار معاون وزارت صنعت از افزایش درصد تولید ۶ صنعت بورسی
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اشاره به رشد و کاهش تولید ۱۷و ۸ محصول صنعتی و معدنی، آمار تولید هشت ماهه ۶ صنعت بورسی را اعلام کرد.
آغاز پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی از امروز
نماد برتر- پذیره‌نویسی دومین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی از امروز تا ۲۴ ماه جاری در فرابورس آغاز می‌شود.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
صندوق سرمایه گذاری ثروت آفرین فیروزه پذیره نویسی می شود
نماد برتر- صندوق سرمایه گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه ، واحدهای سرمایه گذاری خود را بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره نویسی می کند.