14:16 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسافر

سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
نرخ عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١۴٠٠ از عوارض ۴۰۰ هزار تومانی خروج از کشور در سال آینده و تعرفه واگذاری ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی خودروها خبر داد.
تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه
نماد برتر- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه به درخواست ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرایی شده و هر پرواز خارجی دیگری را نیز بخواهند تعلیق می‌کنیم.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
اقدام فوری در مرزها برای کرونای انگلیسی/ مرز اقلیم کردستان بسته شد
نماد برتر- گمرک ایران موظف به اعمال فوری تمهیدات کنترلی در مرزها جهت بررسی وضعیت مسافران ورودی به ویژه اروپایی و البته انگلیسی شده است.
نحوه رجیستری غیرحضوری تلفن همراه مسافر اعلام شد
نماد برتر- معاون فنی گمرک درباره نحوه رجیستری تلفن همراه مسافران به صورت غیر حضوری توضیحاتی ارائه کرد.
سهام اپل با اعلام تولید خودروی برقی بدون راننده ۴ درصد بیشتر شد
نماد برتر- سهام اپل با اعلام ورود به بازار خودرو برای ساخت وسیله نقلیه مسافربری دارای فناوری باتری منحصر به فرد با بیش از چهار درصد رشد به ۱۳۴ دلار رسید .
احتکار لاستیک وارداتی و پرونده‌های باز برای متخلفان
نماد برتر- در پی بروز مشکلاتی در بازار لاستیک خودروهای سنگین که با وجود اختصاص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات آن‌ها به دست کامیونداران نمی‌رسید، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشکیل پرونده تعزیراتی برای این متخلفان و برخورد با آن‌ها خبر داد.
شائبه کرونای انگلیسی پرواز ایران به این کشور را لغو کرد
نماد برتر- در شرایطی که اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره شیوع کرونا ویروس انگلیسی منتشر شده است، پروازهای ایران به این کشور به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
تحلیل اکونومیست از تورم، رشد اقتصادی و نرخ مبادله ارز ایران در ۵ سال آینده
نماد برتر- اکونومیست چشم‌انداز پنج‌ ساله اقتصاد ایران از جمله روابط بین‌المللی، سیاست اقتصادی؛ مالی و پولی ،وضعیت تراز مالی، رشد اقتصادی، تورم و نرخ مبادله ارز را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
ابهام زادیی در مورد نحوه حضور حداقلی کارکنان ادارات در مناطق قرمز
نماد برتر- رئیس سازمان اداری و استخدامی با هدف ابهام زادیی از کاهش حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مناطق قرمز ، جزئیاتی اعلام کرد.
سفرهای دریایی را شروع کنید!
نماد برتر- سازمان جهانی گردشگری و سازمان بین‌المللی دریانوردی در بیانیه‌ای مشترک، خواستار برقراری دوباره سفرهای دریایی شدند.
پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی
نماد برتر- پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در حالی باید از سوی دولت ایران انجام شود که شرکت‌های بیمه به هر دلیلی امکان پرداخت آن را نداشتند و اکنون پیشنهاد پرداخت مبلغ چندین میلیون دلاری آن از محل منابع صندوق توسعه ملی مطرح است.
ایرلاین‌ها ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر می‌کنند
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد ایرلاین‌ها امسال و سال آینده در نتیجه شیوع پاندمی ویروس کرونا و تعطیلیهای گسترده، در مجموع ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.