08:04 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مسافر

صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی
نماد برتر- معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده‌ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و... به صورت روزانه اجرا می‌شود.
شرکت های ریلی برای تهیه فولاد از بورس کالا مستثنی می شوند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با پیگیری‌ها‌یی مقرر شد شرکت های ریلی برای تهیه فولاد از بورس کالا مستثنی شوند و وزارت صنعت درحال عملیاتی کردن این موضوع است.
راه‌اندازی استعلام کرونایی مسافران جاده‌ای +جریمه متخلفان
نماد برتر- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از روز گذشته استعلام کرونایی آنلاین مسافران جاده‌ای از طریق اتصال به سامانه و وب سرویس معرفی شده از سوی وزارت بهداشت انحام میشود.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
جزییات استعلام کرونایی‌ها برای صدور بلیت هواپیما
نماد برتر- معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از اتصال کامل سیستم‌های فروش بلیت هواپیما و همه مراحل پذیرش و سوار شدن مسافران در فرودگاه‌های کشور به سامانه وزارت بهداشت و استعلام مبتلایان به کرونا خبر داد.
شرکت در شرف تاسیس آماده پذیره‌نویسی ۴۰۰ میلیون سهم شد/ شرایط خرید
نماد برتر- معاون مالی و اقتصادی هلدینگ فدک با اشاره به پذیره‌نویسی ۴۰۰ میلیون سهم در دست انتشار شرکت در شرف تاسیس ریل گردش ایرانیان درباره آخرین وضعیت عملکردی توضیحاتی ارائه کرد.
از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می‌شود.
لغو ممنوعیت پرواز جت جنجالی بوئینگ در آمریکا
نماد برتر- دولت آمریکا پس از سوانح مرگباری که ۲۰ ماه پیش به توقف پرواز هواپیماهای ۷۳۷ مکس بوئینگ منجر شد، سرانجام با رفع ممنوعیت پرواز این هواپیما موافقت کرد.
پروازهای آزمایشی ایرفرانس-کی ال ام برای حمل واکسن کرونا
نماد برتر- شرکت هولدینگ ایرلاین ایرفرانس-کی ال ام در میان ایرلاینهایی است که برای چالش حمل میلیونها دوز واکسن کووید ۱۹ که باید در شرایط دمایی خاصی نگهداری شوند، آماده می شود.
اثرات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی در یادداشتی با اشاره به اثرات کرونا بر اقتصاد جهان، دو سناریو را برای ادامه این وضعیت ترسیم کرده و به بررسی هر دو حالت پرداخته است.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
پرسشی درباره شناسایی مسافران کرونایی
نماد برتر- مسئولان آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها می‌گویند هنوز به بانک اطلاعات بیماران کرونایی دسترسی ندارند. این درحالی است که طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴ روز اجازه سفر ندارند و طرح محدودیت‌های جاده‌ای از امروز آغاز شده و تا تطعیلی دوهفته‌ای کشور نیز کمتر از سه روز باقی مانده است.
پروازهای جدید با قیمت‌های عجیب؟
نماد برتر- در جدول نرخی جدیدی که روز گذشته برای پروازهای داخلی منتشر شد، هشت مسیر پروازی نسبت به نرخنامه قبلی اضافه شده و برخی از آن‌ها با وجود آنکه از نظر مسافت، تفاوت چندانی با مسیرهای مشابه‌شان ندارند، قیمت‌های بسیار بالاتری دارند و در این میان تبریز – بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان صدر نشین است.
چرا بانک ها تسهیلات کرونایی ریلی ها را پرداخت نمی کنند؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: تسهیلات بانکی حمل و نقل ریلی همچنان در پیچ و خم سیستم بانکی است اما با توجه به وعده‌های داده شده امیدواریم هر چه سریعتر این تسهیلات پرداخت شود.