03:05 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پوست

مهارت‌آموزی به جای مدرک‌گرایی!
نماد برتر- یک فعال اقتصادی در یادداشتی با اشاره به نرخ بیکاری در ایران با وجود تعداد بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی، عملکرد سازمانهایی مانند آموزش فنی و حرفه ای را هم چندان موثر ندانست. به زعم وی نظام آموزشی در ایران نیازمند عمل جراحی است و در این باره الگوبرداری از کشورهای موفق در این زمینه مانند آلمان می تواند راهگشا باشد.
ارائه روش سبز برای تصفیه و بی‌خطرسازی لجن‌های نفتی
نماد برتر- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روشی دوستدار محیط زیست برای تصفیه و بی‌خطرسازی لجن‌های نفتی موجود در مخازن پالایشگاه‌ها ارائه کردند.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
صادرات پسته ورامین به کشورهای دیگر/ نیاز به برند سازی صادرات پسته
نماد برتر- رییس جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: مردم ورامین با دارا بودن ۸ هزار هکتار باغات پسته، محصولی با کیفیت تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.
تامین ارز واردات کمباین کاشت پنبه
نماد برتر- وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت تامین بذر و نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان تاکید کرد.
تولید فرآورده‌های آزمایشگاهی که ارزبری بالایی به دنبال دارند
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس دسته‌ای از پلیمرها را برای کاربردهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی تولید کردند که تاکنون وارداتی بوده و با توجه به نوسانات ارزی امکان واردات آن ها کاهش یافته است.
در پرورش قارچ خوراکی چگونه بیماری ها را کنترل کنیم؟
نماد برتر- عضو هیات علمی مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور راه های کنترل بیماری های قارچ خوراکی به هنگام پرورش را تشریح کرد.
فراخوانی برای شرکتهای دانش‌بنیان حوزه زیستی در راستای توسعه بومی بوشهر
نماد برتر- همکاری مشترک ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دانشگاه خلیج فارس و استانداری بوشهر به منظور مناسب‌سازی طرح‌های تحقیقاتی زیستی با نیازهای استان بوشهر کلید خورد.
توضیحات سایپا درباره شایعات مربوط به اولین شاسی بلند ایرانی: چینی نیست
نماد برتر-سایپا در واکنش به اظهار نظرهای اخیر و شایعاتی درباره آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی ، توضیحاتی ارائه کرد.
بزرگترین مرکز تماس بازارسرمایه با رکورد پاسخ روزانه + برنامه های آینده
نماد برتر- کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری آنلاین همزمان با رشد قابل ملاحظه مشتریان و افزایش صدور کدهای معاملاتی، اقدام به توسعه مرکز پاسخگویی به مشتریان کرده است.
سیستم کراپ عکس توییتر اصلاح شد
نماد برتر- توییتر پس از تحقیقات در خصوص تبعیض نژادی در نرم افزار عکس این شرکت رسانه اجتماعی، در قابلیت کراپ عکس تغییراتی داد.
فروشگاه زنجیره ای شهروند هم در بورس عرضه اولیه می شود
نماد برتر-مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به سوق دادن این مجموعه به بازار سرمایه به عنوان اهمِ فعالیت های کارگروه های متمرکز گفت: بقا و رشد شهروند با ورود به بورس محقق می شود.
چرا تخم مرغهای قهوه ای گرانتر هستند؟
نماد برتر- آیا تخم مرغ های سفید و قهوه ای از نظر کیفیت، طعم و مزه با یکدیگر تفاوت دارند؟
تأثیر انتخابات امریکا بر بورس ایران / شوک جدیدی در راه است؟
نماد برتر- نخستین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ در حالی برگزار شد که دو طرف بارها و بارها همدیگر را محکوم کردند. این مناظره چه تاثیری روی بورس ایران دارد.