20:48 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
فروشگاه زنجیره ای شهروند هم در بورس عرضه اولیه می شود

1399/07/12 08:36

فروشگاه زنجیره ای شهروند هم در بورس عرضه اولیه می شود

نماد برتر-مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به سوق دادن این مجموعه به بازار سرمایه به عنوان اهمِ فعالیت های کارگروه های متمرکز گفت: بقا و رشد شهروند با ورود به بورس محقق می شود.


به گزارش نماد برتر- علی محمد وحید کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شهروند بهرود گفت: با توجه به رقبای ریز و درشتی که هر روزه در اطراف شاهد هستیم و به رغم امکانات و فضای بزرگی که داریم، نیازمند آن هستیم تا ظرفیت های روح یک بنگاه استاندارد و پیشرو را بصورت بالقوه به کار گیریم تا در این صحنه رقابت، پیروزمندانه ظاهر شویم.



وی با اشاره به مؤلفه های مهمی که برای مدیریت شهروند در نظر گرفته شده، افزود: گام اصلی و ریشه ایِ حال حاضر، سوق دادن شهروند به بازار سرمایه است که اهمِ فعالیت های کارگروه های متمرکز در این شرکت را به خود اختصاص داده است. بقاء، رشد و آتیه شهروند در پی رعایت الزامات استاندارد بنگاهداری با ورود این مجموعه به بورس محقق شده و پوست اندازی و شفافیت عملکرد این شرکت زمینه ساز پیروزی در عرصه رقابت بنگاه های اقتصادی خواهد بود.



این مقام مسئول شناسایی جایگاه رقبای جدی شهروند را لازم دانست و ادامه داد: اصلاحات درون سازمانی از سطح فروش، چیدمان، بهره گیری مناسب از فضا تا جلب رضایت و خلق آرامش در ذهن مشتریان و ارتقاء فرهنگ خرید آنان در این مجموعه ملاک رقابتی و نقطه هدف این شرکت را تشکیل داده است.



وحیدکریمی با اشاره به بازیگردانی بخش خصوصی در این صنعت تصریح کرد: در شهروند کنونی، حذف نگاه مالکیتی، کنار گذاشتن کسب و کار رانتی، شناسایی هزینه های پنهان و بهره گیری از ساز و کار حرفه ای در ترمیم، بهبود و خلق استانداردهای لازم موثر بوده و همچنین استفاده هوشمندانه از تجارب، داشته ها، نیروی انسانی و سهامدار با هویت و قوی می تواند زمینه ساز سوددهی و رشد چشمگیر در آینده پیش رو باشد.