14:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه های اولیه

بورس آماده برای جهشی غیرواقعی!
نماد برتر - به نظر می رسد بازار سرمایه قرار است برای بار چندم به کمک بودجه دولت آماده و جیب دولتی ها را از جیب سهامداران پر کند و در این را حتی از شاخص سازی مجدد نیز دریغ نخواهد کرد.
 ۱۷ شرکت در صف عرضه اولیه!
نماد برتر - گویا عرضه های اولیه ضعیف و بازار خراب کن قرار است همچنان با قدرت خودنمایی کنند!
«سغدیر» رکورد زد!
نماد برتر- سهام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با نماد «سغدیر» تنها پس از گذشت 3 روز از عرضه اولیه؛ منفی شد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
بازار سرمایه؛ پذیرای حمایت نه دخالت
در دولت جدید نباید دخالتی در بورس و خلق نقدینگی به نیت حمایت از سهامداران صورت گیرد، چون در هیچ جای دنیا این موضوع در دستور کار نیست.
ابزار تشویقی سازمان بورس برای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم
سازمان بورس تلاش دارد تا مشوقی را برای ترویج سرمایه گذاری غیرمستقیم در نظر بگیرد که در این راستا تصمیم به اجرایی کردن عرضه اولیه به روش ترکیبی گرفته است.
تاثیر ضد تورمی بازار سرمایه برای اقتصاد کشور
زمانی که منابع تحت مدیریت نهادهای مالی، قابل توجه باشد، بخشی از دارایی‌ها صرف سرمایه‌گذاری در بازار بدهی و سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت خواهد شد و این امر، ضد تورمی بودن بازار سرمایه در اقتصاد کشور را نشان می‌دهد.
بهبود نقدشوندگی سهام شرکت های کوچک
اعمال دستورالعمل جدید بازارگردانی منجر به بهبود وضعیت نقدشوندگی بازار به خصوص در سهام شرکت های کوچک تر خواهد شد که برخی از آنها حتی تا پنج ماه قفل و در صف فروش بودند.
کام تلخ سهام داران از روش های دریافت سود
با آغاز فصل برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه شرکت های بورسی، دوباره پرونده پر حاشیه زمان و نحوه پرداخت سود شرکت ها به سهام داران باز شد، پرونده ای که سال هاست با وجود اعتراض و گلایه سهام داران، تقریبا شیوه سنتی خود را حفظ کرده و به نظر می رسد حتی در روزگاری که سایه کرونا بر سر مردم سنگینی می کند، قرار نیست تغییری در قانون پرداخت سود و مراجعه حضوری سهام داران به بانک ها، ایجاد شود.
صدور مجوز ۲۵۰ افزایش سرمایه در سال ۹۹
نماد برتر- علی بیک زاده گفت: عرضه‌های اولیه در سال ۹۹ در بورس تهران و فرابورس ایران بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال ۹۸ رشدی بیش از ۵ برابری داشته است.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
«درک» در صف اولیه‌ها
نماد برتر - حال و روز ناخوش بورس موجب شده حتی عرضه‌های اولیه نیز تحت شعاع این وضعیت نابسامان قرار بگیرند و دیگر همانند ماه‌های گذشته استقبال از آنها صورت نگیرد.
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
صدور مجوز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه طی ۹ ماه
نماد برتر- مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس با اعلام توضیحی از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکت‌ها از سود انباشته از صدور مجوز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه ۱۷۶ شرکت طی ۹ ماه خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد