22:45 | جمعه 31 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد درآمدی «ودی» به کمک حق بیمه!

1400/02/14 19:59

چه خبر از نمادهای بورسی:

رشد درآمدی «ودی» به کمک حق بیمه!

نماد برتر - بیشترین میزان حق بیمه صادرشده در فروردین‌ماه از آن بخش «درمان» با ۹۴۰ میلیارد ریال بوده و بخش «نفت و انرژی» نیز با ۵۳۸ میلیارد ریال جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری از محل فروش حق بیمه‌ای که صادر کرده مبلغی بالغ‌بر ۲.۰۲۰ میلیارد ریال درآمد را از خود بر جای گذاشته، همچنین میزان درآمدی که "ودی" از این محل در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال گذشته کسب کرده برابر با ۴۱.۶۰۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


میزان خسارتی که بیمه دی در فروردین‌ماه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرده مبلغی بالغ‌بر ۱.۸۷۵ میلیارد ریال گزارش‌شده و این بخش در پایان دوره ۱۲ ماهه سال گذشته نیز ۳.۴۸۷ میلیارد ریال پرداختی به بیمه‌شدگان داشته است.


بر پایه این گزارش، بیمه دی در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به دست آورده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۳۷ درصد افزایش را تجربه کرده و نسبت به ماه گذشته نیز ۱۸ درصد رشد را به دنبال داشته، همچنین در این ماه بیمه دی تراز مثبت ۸ درصد را ثبت کرده است.


بیشترین میزان حق بیمه صادرشده در فروردین‌ماه از آن بخش «درمان» با ۹۴۰ میلیارد ریال بوده و بخش «نفت و انرژی» نیز با ۵۳۸ میلیارد ریال جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده، مقدار درآمدی که بیمه دی از فروش حق بیمه به ثبت رسانده در ۳ ماهه گذشته روند صعودی را از خود بر جای گذاشته است.


بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان پرداختی بیمه دی در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴۶ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۰ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته است.


بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در فروردین‌ماه در اختیار بخش «درمان» با ۱.۸۱۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد کاهش پرداختی را به همراه داشته است.