08:06 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بازگشت «وزمین» به مدار سبز

1400/12/16 08:33

چه خبر از نمادهای بورسی؛

بازگشت «وزمین» به مدار سبز

نماد برتر - پس از اصلاحی اندک در شاخص نماد «وزمین»؛ نمودارها از بازگشت به موقع این سهم به مدار صعودی خبر می دهند.


به گزارش نماد برتر، بانک ایران زمین که زمستانی گرم را برای سهامداران خود آغاز کرده بود در آخرین روزهای بهمن ماه به سوی یک اصلاح قیمتی حرکت کرد و همانطور که در اولین روزهای اسندماه پیش بینی کردیم؛ این اصلاح کمتر از 10 روز کاری به مدار رشد بازگشت.



بر این اساس در روزهای پایانی سال 1400 سهامداران بانک ایران زمین می توانند با آرامش بیشتری نسبت به سایر نمادهای بانکی آماده نوروز و ورود به قرن جدید شوند.



تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیران بانک ایران زمینن و سهامداران عمده این بانک، حمایت های مناسبی از این سهم بانکی صورت گرفته که نتیجه این وفاداری بازگشت سریع «وزمین» به وضعیت ثبات است.



سهام بانک ایران زمین در حالی به مدار رشد باز می گردد که سایر نمادهای بانکی همانند «وبملت»، «وبصادر» و «وتجارت» نیز وضعیتی مشابه این بانک خصوصی کشور را در بازار سرمایه برای خود رقم زده اند تا اینبار همانند ماه های گذشته از سهم «وزمین» عقب نیافتاده و بتوانند در رقابت برای ماندگاری در مارکت بانکی کشور، همچنان حضور داشته باشند.



شایان توجه است در میان سایر بانک های خصوصی کشور نیز تکاپو برای عب نیافتادن از «وزمین» ادامه دارد و تنها بانک های پارسیان و پاسارگاد شرایط قابل قبولی داشته و سایر نمادهای بانک های خصوصی از جمله «ونوین» و «سامان» برای رسیدن به ثبات راه بسیاری در پیش دارند.