02:34 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
برآورد مدیرعامل بیمه فرابورسی از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی

1399/10/15 13:16

برآورد مدیرعامل بیمه فرابورسی از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی

نماد برتر- مدیرعامل بیمه حاضر در فرابورس با اعلام دستاوردهای سال گذشته از برآورد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی دو مرحله ای از دو محل تجدید ارزیابی‌ و آورده نقدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، محمدرضا کشاورز طی نشستی خبری با اشاره به دستاورد‌های بیمه دی در سال گذشته به خبرنگاران گفت: بیمه دی  در حالی طی سال‌های اخیر با مشکلات روبرو بوده که سال گذشته به رتبه یک توانگری مالی با نسبت ۲۰۸ درصد دست یافت و به پربازده‌ترین شرکت در صنعت تبدیل شد .


 


وی افزود: طی  ۹ ماه سال قبل ، فروش غیر از قرارداد درمان ایثارگران ۴۰۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری با رشد ۷۷ درصدی به۷۰۰ میلیارد تومان رسید. همچنین در برابر پرداخت خسارت حدود ۲۲۰ میلیارد تومانی این متغیر در سال جاری با رشد ۳۲ درصدی به ۲۹۲ میلیارد تومان رسید.


 


این مقام مسئول درباره میزان سود هم توضیح داد: میزان سود انباشته در نیمه نخست سال ۹۱۹ میلیارد تومان به جز سود شرکت سرمایه‌گذاری فعال در بورس بوده و این شرکت نیز ۳۰۶ میلیارد تومان سودآوری داشته است. ارزش روز سرمایه‌گذاری هم به ۱.۷ هزار میلیارد تومان رسید که بازدهی ۱۳۸‌درصدی را نشان می‌دهد.


 


کشاورز درباره افزایش سرمایه نیز گفت: مقرر شده سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی فعلی از تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و سود قابل تقسیم ۲۲۵ میلیارد تومانی در مجمع ، ۲۰۰ درصد افزایش یابد .