08:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
طرح‌های توسعه در «شکلر» و آینده ای روشن

1400/01/06 13:08

طرح‌های توسعه در «شکلر» و آینده ای روشن

نماد برتر - محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.

به گزارش نماد برتر، ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس درخصوص پیشرفت فیزیکی طرح توسعه شرکت اظهار کرد: براساس اطلاعات ۹ماهه ۱۳۹۹ پیشرفت پروژه بیش از ۹۵درصد بوده و زمان بهره‌برداری اوایل سال ۱۴۰۰ اعلام شده است.


وی با اشاره به وضعیت قرارداد با شرکت آب و فاضلاب افزود: قرارداد‌های این شرکت با توجه به استراتژی‌های تدوین شده بوده و ضمنا به دلیل تاخیر در وصول مطالبات نسبت به کاهش قراردادبا این شرکت‌ها اقدام شده است.


مدیرعامل شرکت کلر درباره محدودیت‌های صادرات ادامه داد: محدودیت‌هایی به صورت موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمامی کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.


وی درخصوص وابستگی نرخ فروش صادراتی شرکت به صورت تقریبی به نرخ‌های جهانی خاطرنشان کرد: نرخ‌های فروش محصولات تاحدودی به قیمت محصولات در بازار‌های هدف منطقه وابسته است.


باباپور درباره ارزان بودن نرخ فروش کلر مایع و پرکلرین صادارتی ۲۵درصد بیان کرد: نرخ فروش پرکلرین هم قیمت‌های داخلی و خارجی تقریبا متعادل بوده ود ر صادرات به دلیل نقد بودن و معافیت مالیاتی و مشکلات انبارش این محصولات و مقادیر بالای فروش نرخ‌ها کمی پایین‌تر است.