19:54 | سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رشد فروش «شکبیر» به لطف صادرات

1399/12/25 15:02

رشد فروش «شکبیر» به لطف صادرات

نماد برتر - مقادیر فروش محصولات شرکت در دوره ۱۱ ماهه به بیش از ۸۹۰ هزار تن رسیده که نسبت به سال گذشته در حدود ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش نماد برتر، شرکت پتروشیمی امیر کبیر در بهمن سال جاری عملکرد جالب توجهی را ثبت کرده و موفق به شکسته شدن رکورد فروش ماهیانه خود شده است.


جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت بر اساس گزارش درج شده در سامانه کدال، در ماه گذشته به ۱۸ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال رسیده که این فروش نسبت به دی ماه بیش از ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت تا پایان بهمن ماه به بیش از ۱۳۸ هزار و ۵۶۸ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.


لازم به ذکر است، مقادیر فروش محصولات شرکت در دوره ۱۱ ماهه به بیش از ۸۹۰ هزار تن رسیده که نسبت به سال گذشته در حدود ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


نرخ فروش محصولات شرکت همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود در ماه گذشته با نوسان مواجه بوده در حالی که نرخ دو محصول داخلی شرکت یعنی پروپیلن و پلی‌اتیلن سبک با کاهش نرخ مواجه بوده، نرخ پلی‌اتیلن سبک و سنگین صادراتی به ترتیب با ۲۷ و ۲ درصد افزایش قیمت مواجه بوده است.


این مجموعه در چهار ماهه اخیر رشد محسوس فروش را تجربه کرده و رکورد بیشترین فروش ماهیانه شرکت مربوط به بهمن ماه سال جاری است.