01:51 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش درآمد «پرداخت» در بهمن ماه

1399/12/10 10:59

افزایش درآمد «پرداخت» در بهمن ماه

نماد برتر - درآمد‌های ثبت‌شده «به پرداخت ملت» از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن‌ماه ۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳۲ درصدی در این بازه زمانی بوده است.

به گزارش نماد برتر، به پرداخت ملت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲٫۳۴۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال ۹۹ نیز درآمدی برابر با ۲۴٫۴۷۵ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته است.


بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "پرداخت" در بهمن‌ماه گزارش کرده در مقایسه با ماه گذشته ۵ درصد رشد را مشاهده کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.


درآمد‌های ثبت‌شده «به پرداخت ملت» از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن‌ماه ۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۳۲ درصدی در این بازه زمانی بوده است.


بر اساس این گزارش، بیشترین میزان درآمدی که «به پرداخت ملت» در بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشته در بخش «خدمات شارژ» بوده که مبلغی بالغ‌بر ۱٫۳۸۲ میلیارد ریال را ثبت کرده و در مقایسه با ماه گذشته ۵درصد افزایش درآمد را شناسایی کرده است.


 


میزان درآمدی که "پرداخت" در بخش «خدمات شارژ» از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رسانده ۱۴٫۹۲۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را تجربه کرده است.