02:44 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
خزر کاسپین را بیشتر بشناسید

1399/07/18 09:15

خزر کاسپین را بیشتر بشناسید

نماد برتر - شرکت چوب خزر کاسپین با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی باشد.


به گزارش نماد برتر، شرکت صنایع چوب خزر کاسپین پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۶ مهر با نماد "چخزر" و در گروه محصولات چوبی به عنوان صد و سی و ششمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۷.۵ درصدی سهام به عموم و صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه و ۱۰ درصد دیگر ظرف مدت شش ماه از زمان عرضه باشد.



 شرکت چوب خزر ۲۹ دی سال ۶۹ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده ۲ آبان سال ۸۵ نام شرکت به صنایع چوب خزر کاسپین تغییر یافت.



به استناد مصوبه مجمع فوق‌العاده همزمان و مشترک در ۳۰ آبان سال ۹۸ شرکت فیبر بابلسر با انتقال کلیه اموال و دارایی ها و مطالبات و دیون و تعهدات شرکت ادغام شونده به ارزش دفتری در شرکت صنایع چوب خزر کاسپین ادغام شد. از این تاریخ عملیات شرکت فوق در چوب خزر کاسپین ثبت شده است.



۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۲۱۱ نفر نیروی انسانی به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین تعلق دارد و واحد تجاری اصلی هلدینگ تاپیکو محسوب می شود. سرمایه شرکت در بدو تاسیس بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۵ مرحله به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.



فعالیت اصلی شرکت تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع محصولات چوب مانند MDF ضخیم و نازک و روکش شده، پارکت، صفحه‌کابینت، انواع ورق و  فوم PVC و ... است.



شرکت از زمان تاسیس تا سال ۷۹ فعالیت عمده نداشته و از این سال تکمیل کارخانه در ارتباط با اجرای طرح MDF شروع و به موجب پروانه بهره برداری صادره از ۲۱ تیر سال ۸۵ توسط وزارت صنایع و معادن، بهره برداری از کارخانه با ظرفیت ۳۳۵۰۰ مترمکعب در سال از یک مهر سال ۸۳ آغاز شده است.



خلاصه اطلاعات مالی سه سال اخیر