09:56 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
نقش واردکنندگان در توقف ثبت سفارش
پایگاه خبری راد: توقف ثبت‌سفارش واردات خودرودر شرایطی به‌نظر می‌رسد این روزها به خوان آخر خود نزدیک می‌شود که سکوت وزیر صنعت و معدن و تجارت در مورد این تصمیم ناگهانی نعمت‌زاده، وزیر پیشین صنعت، جای تامل دارد.
افزایش صادرات فله‌ای زعفران به کام رقبا
پایگاه خبری راد: صادرات زعفران در پنج ماهه نخست امسال در حالی با افزایش وزنی و ارزشی مواجه شد که تقریبا همه این محصول به صورت فله‌ای و در بسته بندی‌های بزرگ صادر شده، آن هم دقیقا به کشورهایی که این محصول را مجددا بسته بندی به نام خود به اقصی نقاط اروپا و آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین مصرف کنندگان این محصول صادر می‌کنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا:وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه شرایط ارائه خدمات در سایپا بر اساس آمار ارائه شده از مراجع ذیصلاح نسبت به گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: وقفه ایجاد شده در تحویل محصولات مشتریان سایپا در حال برطرف شدن است.
فاینانس بخش خصوصی؛ حق یا سهم؟ - محمدصادق حمیدیان
پایگاه خبری راد: همه به دنبال این هستیم که بخش خصوصی محور فاینانس باشد و اجازه دهیم پروژه‌هایی که در کشور تعریف می‌شود با محوریت بخش خصوصی باشد، اما مساله اساسی این است که معمولا بخش خصوصی ضمانتنامه‌های لازم را برای دریافت فاینانس ندارد.
معاون وزیرتعاون: 80 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی برای طرحهای کاروزی ثبت نام کردند
پایگاه خبری راد- معاون کارآفرینی و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 80 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی برای طرح های کارورزی ثبت نام کرده اند که از اواخر شهریور ماه در حال بستن قراردادکار با کارفرمایان برای بکارگیری کارورزان هستیم.
آخرین وضعیت آزمایش ارائه نسل پنجم اینترنت همراه
پایگاه خبری راد: شرکت‌های هواوی و اینتل قصد دارند با همکاری هم خدمات جدید نسل پنجم تلفن همراه را که بر استاندارد ۳ GPP ۵G New Radio (NR) مبتنی است ارائه دهند.
پیگیری لغو تحریم اپراتورها و برنامه‌های ایرانی
پایگاه خبری راد: دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات در دیدار وزیر ارتباطات ایران از عضویت پنج دانشگاه برتر ایران در این اتحادیه استقبال کرد و با انتقاد از رفتار GSMA در حذف برنامه‌های ایرانی، وعده داد از کانال‌های مناسب، موضوع حذف برنامه‌های ایرانی از اپ‌استور را نیز پیگیری کند.
بررسی اعتراضات کارگران در مجلس/صدور رأی هیئت تشخیص در پرونده کارگران کیسون
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه «تمامی اعتراضات کارگران به صورت روزمره در این فراکسیون و کارگروه روابط کار کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود» گفت که یکی از این موارد مربوط به اعتراضات کارگران شرکت کیسون در تهران است که پرونده آنها در هیئت حل اختلاف اداره کار در حال بررسی است.
صعود نفت در پی تهدید ترکیه برای جلوگیری از صادرات کردستان
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز سه‌شنبه تحت تاثیر تهدید ترکیه برای مسدود کردن خط لوله نفت منطقه کردستان عراق صعود کرد و برنت به بالاترین رکورد در ۲۶ ماه گذشته رسید.
سرنوشت نامعلوم دو مصوبه نعمت‌زاده و شریعتمداری
پایگاه خبری راد- دبیر انجمن صنفی بیسکویت، شیرینی و شکلات با اشاره به این‌که براساس صحبت‌ها قرار بر این بود اجرای طرح برچسب قیمت کالا یک ماه به تعویق بیفتد و از ابتدای آبان ماه سال جاری در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: در نهایت و بر اساس دستورالعمل وزیر صنعت، معدن و تجارت این طرح به صورت کلی به تعویق افتاده و زمانی برای اجرای آن معین نشده است.