15:22 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ترکیدگی میوه، بلای جدید باغ های مرکبات مازندران
پایگاه خبری راد: باغداران مازندران هنوز از شوک سرمای کم سابقه زمستان سال گذشته عبور نکرده اند که این بار خشکسالی چنگ و دندانش را با ترکاندن پوست محصولات مرکبات به آنان نشان داده است.
٢٠ میلیون یورو سفارش صنعت پوشاک با برند خارجی و نشان ساخت ایران
پایگاه خبری راد: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ٢٠ میلیون یورو سفارش صنعت پوشاک با برند خارجی و نشان ساخت ایران خبر داد و گفت: شرکت روناک جین یک میلون یورو قرارداد برای تولید پوشاک با یک شرکت ترکیه ای منعقد کرده است.
هک سیستم انتخاباتی آمریکا تایید شد
پایگاه خبری راد: وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا، حمله هکرهای روسی به سیستم رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را در ۲۱ ایالت این کشور تایید کرد.
مذاکره با پنج شرکت بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در پارک ICT
پایگاه خبری راد: معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مذاکره با ۵۰ شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک علم و فناوری ICT، خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با پنج شرکت بین‌المللی در حال مذاکره هستیم.
زمان عرضه گوشی تاشوی کره‌ای مشخص شد
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی، به بازار عرضه خواهد شد.
تهدید دولت استرالیا برای محدود کردن صادرات LNG
پایگاه خبری راد: نخست وزیر استرالیا اعلام کرد اگر تولیدکنندگان کمبود عرضه گاز طبیعی مایع (LNG) بازار داخلی را رفع نکنند، صادرات آن را در سال ۲۰۱۸ محدود خواهد کرد.
طلای جهانی پایین ۱۳۰۰ دلار ماند
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و کاهش نگرانی‌های ژئوپلتیکی که به تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد با کاهش قیمت روبرو شد.
جدیدترین قیمت‌های ارز در بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی نرخ رسمی ۳۵ ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
درخواست عراق از کشورهای خارجی برای توقف خرید نفت کردستان
پایگاه خبری راد: عراق از کشورهای خارجی خواست واردات مستقیم نفت خام از منطقه نیمه خودمختار کردستان را متوقف کرده و تجارت نفت را به دولت مرکزی این کشور محدود کند.
خارج‌سازی جدیدترین شناور مغروقه از اروند
پایگاه خبری راد- سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نوزدهمین شناور مغروقه موجود در رودخانه اروند بعد از یک فرآیند اجرایی بیش از یک ماهه از آب خارج شده است.