19:45 | جمعه 7 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
قیمت "آیفون ۸" قانونی و قاچاق در بازار ایران و سایت اپل+جدول
پایگاه خبری راد: با رونمایی از تلفن‌های همراه iphone ۸+ ، iphone ۸ و iphoneX شاهد عرضه قانونی و قاچاق آن در بازار ایران با اختلاف قیمتی قابل ملاحظه با سایت Apple هستیم.
احتمال برگزاری مناقصه برای فازهای ۲و۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره تاپیکو از احتمال برگزاری مناقصه برای فازهای ۲ و ۳ پالایشگاه خلیج فارس خبر داد و گفت:برای تامین منابع مالی تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس روش های مختلفی پیشنهاد شده که یکی از آن ها این است که فازهای ۲ و ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مناقصه گذاشته شود. این مناقصه ممکن است داخلی یا خارجی باشد، اما این روش فعلا در حد یک مذاکره است.
شرکت‌های بیمه بی‌انضباطی کردند، خودروسازان سوءاستفاده
پایگاه خبری راد: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران معتقد است باید شرایط را طوری برای این صنعت مهیا کرد که شرکت ها انرژی خود را روی نرخ شکنی نگذارند، او با انتقاد از اینکه در صنعت بیمه ایران کار اصولی و آینده نگری کم انجام می شود، به لزوم تعامل شرکت های بیمه با دیگر کشور ها اشاره کرد.
تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی
پایگاه خبری راد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه راهبردی صنعت خودرو افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی را هدف‌گذاری کرده است.
اولین دستور کار کمیته "روابط کار"
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار، کمیته روابط کار را مهمترین کمیته شورای عالی کار دانست و اولین دستور کار آن را تدوین آیین‌نامه تبصره یک ماده ۷ قانون کار اعلام کرد.
رئیس جمهور دستور ارزانی کدام کالاها را داد؟
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از درخواست رییس جمهور مبنی بر رسیدگی سریع به وضعیت کالاهایی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند خبر داد و در این باره تاکید کرده که باید به تنظیم بازار برنج توجه جدی شود.
عضو باشید اما وابسته نشوید!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان می‌دهند که ۱۰ خطر احتمالی وجود دارد که می‌تواند منشأ بروز تهدیدات شبکه‌ای به حساب آید، اما آنچه که از ظواهر امر پیداست، اعتماد کاربران به شبکه‌های اجتماعی سرمنشأ بروز تمامی خطرات در این فضاست.
دعوای لفظی ادامه‌دار ایران و تلگرام / دادستانی اعلام جرم کرد و تلگرام تعجب!
پایگاه خبری راد: کشمکش‌های لفظی میان مقامات ایرانی و مدیران تلگرام، داستان دنباله‌داری است و این بار در حالی که دادستانی تهران از اعلام جرم علیه تلگرام خبر داده، مدیرعامل این پیام‌رسان مثل همیشه ساکت نمانده و از این موضوع ابراز شگفتی کرده است.
تجمیع همه کارت‌ها؛ عملی اما مشروط
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با اشاره به صحبت‌های وزیر ارتباطات مبنی بر تجمیع همه کارت‌ها در تنها یک کارت؛ این اتفاق را عملی اما مشروط به اقدامات مقدماتی خاصی دانست.
خداحافظی با جهش قیمت مسکن
پایگاه خبری راد- یک کارشناس بازار مسکن گفت: به طور قطع تا پایان دولت دوازدهم جهشی در قیمت مسکن اتفاق نمی‌افتد، بلکه روند صعودی معاملات را همراه با افزایش منطقی قیمت‌ها شاهد خواهیم بود.